به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، عبدالله ابولپور اظهار کرد: این مهم با توجه به شرایط جاری کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین شرایط منطقهای استان خوزستان در ایام گرم سال انجام شده، زیرا خدمترسانی به ذینفعان در بعضی مواقع به دلیل کاهش ساعات کاری تحت تأثیر قرار میگیرد.
وی با اشاره به برگزاری نشستها با ذینفعان درون و برونسازمانی بر این بستر در روزهای اخیر، کاربردهای سامانه جامع ویدئوکنفرانس را کاهش مراجعههای حضوری شهروندان به سازمان و رعایت پروتکلهای بهداشتی، به حداقل رساندن هزینههای پیمانکاران و مشترکان در این باره، بهینهسازی بهرهوری منابع انسانی به دلیل ایجاد امکان مدیریت زمان نشستها در سامانه جامع ارتباطات ویدئویی، کاهش هزینههای مأموریتهای سازمانی، تسهیل حضور کارکنان در نشستهای سازمانی به دلیل نبود حضور فیزیکی، توسعه ظرفیت دورکاری کارکنان و افزایش همکاری روزانه آنها و ایجاد امکان برگزاری آموزش از راه دور دانست.
مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان همچنین با اشاره به گذشت یک ماه از استقرار سامانه جامع ارتباطات ویدئویی در شرکت گاز استان خوزستان، از ارتقای سطح رضایتمندی ذینفعان به دلیل بهبود طرح تکریم با استفاده از این سامانه خبر داد و گفت: برنامه توسعه سامانه جامع ارتباطات ویدئویی با هدف افزایش ضریب نفوذ این سامانه در همه ادارههای نواحی شرکت گاز استان، هماکنون در واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت در حال انجام و پیادهسازی است.
نظر شما