تمدید ۴ گواهینامه‌ مدیریتی در شرکت گاز اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از تمدید موفقیت‌آمیز گواهینامه‌های استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲، ایزو ۱۰۰۰۴، ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمصطفی علوی گفت: ممیزی مراقبتی برای تمدید گواهینامه‌های استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ (فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان) و ایزو ۱۰۰۰۴ (سنجش رضایتمندی مشتریان)، ایزو ۹۰۰۱ (سیستم مدیریت کیفیت) و ایزو ۱۰۰۱۵ (سیستم مدیریت آموزش) در شرکت گاز استان انجام شد.

وی با اشاره به مأموریت و چشم‌انداز این شرکت که تأمین رفاه، رضایت شهروندان و دستیابی به پوشش کامل گازرسانی و سرآمدی در استان است، افزود: ممیزی مراقبتی، فرآیندی برای انطباق عملکرد واقعی شرکت با الزام‌های قانونی و استانداردهاست.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از برنامه‌ریزی این شرکت برای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای دستیابی به رضایت مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی جامعه در حوزه کاری این شرکت خبر داد و اظهار کرد: راه‌اندازی و ارتقای سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان برای انجام این وظایف انجام شده است.

علوی همچنین هدف از ورود به استانداردهای بین‌المللی و گواهینامه‌های ایزو را شناخت نقاط قوت و ضعف برای ارائه خدمات باکیفیت به مشترکان دانست و گفت: شرکت گاز استان اصفهان با گازرسانی ۱۰۰ درصدی به ۱۱۲ شهرستان و بیش از ۱۰۶۰ روستا و توزیع سالانه بیش از ۲۱ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در سه بخش خانگی، صنعتی و عمومی، شرکتی رو به رشد است که با استقرار سیستم‌های مدیریتی توانسته همسو با رشد و شکوفایی سازمانی حرکت و راه را برای بهره‌وری و اثربخشی بیشتر هموار کند.

وی تأکید کرد: سیستم‌های ممیزی‌شده به‌ویژه سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات و سیستم سنجش رضایت‌مندی ذی‌نفعان که در رابطه با مشتریان برون‌سازمانی است، اهمیت ویژه‌ای دارد و سبب می‌شود ضمن تقویت ارتباطات برون‌سازمانی رضایت‌مندی ذی‌نفعان حاصل شود.

کد خبر 322593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =