به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، بر اساس نتایج ارزیابی نهمین دوره پایش خدمات الکترونیکی، درگاهها و پورتالهای دستگاههای اجرایی کشور که از سوی سازمان فناوری اطلاعات ایران ارائه شد، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با ۳۵ پله صعود نسبت به سال قبل در جایگاه ۹۳ قرار گرفت.
در نهمین دوره ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیکی دستگاههای اجرایی کشور که خردادماه امسال با پایش ۱۷۰ سازمان انجام شد، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران توانست با ارائه سه خدمت و سه زیرخدمت و کسب امتیاز نهایی ۳۷.۳۰ در رتبه نودوسوم قرار گیرد.
این ارزیابی بر مبنای شاخصهای دولت کاربرمحور، دولت شفاف، دولت یکپارچه و دولت مشارکتی انجام شد.
نظر شما