به گزارش شانا از شرکت پایانههای نفتی ایران، عباس غریبی اظهار کرد: موفقیت یک سازمان در داشتن روحیه جهادی کارکنان معطوف میشود و نیروی انسانی کیفی، متعهد و متخصص، از جمله الزامات یک سازمان موفق است.
وی ادامه داد: با برگزاری نشستهای مختلف در راستای شناسایی چالشها، نقاط ضعف و تهدیدها با حضور مدیران و رؤسای ادارهها موضوع تعمیر و احیای زیرساختهای سرمایشی ادارهها، خوابگاهها، منازل سازمانی، فرودگاه خارک، تعمیرات اساسی، راهاندازی و بهرهبرداری از سیستمها و تجهیزاتی که سالها خارج از سرویس بودند در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت پایانههای نفتی ایران با بیان جزئیات اقدامات انجامشده افزود: با استفاده از تخصص، توانمندی و مدیریت ایمان رحیمزاده یکی از متخصصان خلاق شرکت، عملیات تعمیر و نوسازی سیستمهای سرمایشی، تعمیرات انبار سرد اداره کالا، تعمیرات ۱۰۰۰ عدد کولر پنجرهای، راهاندازی سیستمهای VRF ساختمان ستاد، سالن تزانزیت و سالن اول و تهویه سیار فرودگاه جزیره خارک، سالنهای غذاخوری و لابی مهمانسرای خلیج فارس، سیستم های سرمایشی ایر کاندیشن منازل مسکونی، تعدادی آب سردکن، یخچال، پمپ آب، کولرهای ایستاده از جمله فعالیتهایی بود که در این مدت انجام شد و صرفهجویی ۲۴۰ میلیارد ریالی برای شرکت در برداشت.
نظر شما