به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمدمهدی اولیپور اظهار کرد: جابهجایی دکلهای حفاری به توجه به حجم و ابعاد تجهیزات و متعلقات آن با بهکارگیری افزون بر ۱۲۰ دستگاه خودرو کشنده فوقسنگین، سنگین و تریلر در قالب محمولههای ترافیکی انجام میشود.
وی افزود: جابهجایی دستگاههای حفاری با رعایت استانداردهای تعریفشده، ضوابط ایمنی و رعایت مقررات حملونقل با هماهنگی پلیس راهور انجام میشود و انجام کار طبق زمانبندی، تأثیر بسزایی در شتاببخشی به عملیات حفاری و تکمیل بهموقع پروژههای حفاری دارد.
مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه جابهجایی دستگاههای حفاری شامل نصب و برپایی برای آغاز حفاری یا پیادهسازی دکل پس از خاتمه کار و حملونقل آن انجام میشود، اظهار کرد: در زمینه نصب، برپایی یا جداسازی دستگاههای حفاری افزون بر گروههای جابهجایی ترابری، کارکنان دستگاه و بخشهای دیگر همکاری و همیاری دارند.
اولیپور با اشاره به اینکه شمار محمولههای جابهجا شده در مدت پیشگفته مربوط به ۵۵ دستگاه حفاری ۶ هزار و ۴۱۸ محموله و مسافت طی شده ۱۰ هزار و ۴۴۶ کیلومتر بوده است، گفت: جابهجایی دکلها بهطور عمده در استانهای خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، خراسان، سیستان و بلوچستان، فارس و اردبیل انجام شده است.
وی یادآور شد: اداره کل ترابری که زیرمجموعه مدیریت خدمات شرکت به شمار میآید، متشکل از ادارههایی شامل پشتیبانی (امور اداری آموزش، بودجه و قراردادها، خدمات مکانیزه، بانک خودرو)، بازرسی فنی، سوخت، تعمیرات (سبک، نیمهسنگین، سنگین، هیدرولیک، خدمات لاستیک، سرویس و تعویض روغن)، عملیات سنگین، باربری آزاد (عملیات حملونقل وسایط نقلیه عمومی و خارج از ناحیه تاکسیرانی، مینیبوس، اتوبوسرانی) است.
نظر شما