جشن خاموشی مشعل‌های گازی در آینده نزدیک برگزار می‌شود

مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت گفت: راهبرد حذف مشعل‌های گازی با جدیت از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حال پیگیری است و امیدواریم در آینده نزدیک جشن خاموشی مشعل‌های گازی را برگزار کنیم.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مظاهر انصاری در حاشیه بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بیان کرد: وزارت نفت نگاهی یکپارچه و راهبردی به مقوله بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل دارد.

وی افزود: تخصصی‌شدن و یکپارچگی در این واحدها در همه مجموعه صنعت نفت به‌ویژه صنعت پتروشیمی دنبال می‌شود و به دنبال رشد و ارتقای همه فعالان صنعت در این حوزه هستیم.

مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت ادامه داد: حذف مشعل‌های گازی در صنعت پتروشیمی به‌عنوان یک راهبرد از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با جدیت در حال اجراست و خوشبختانه پتروشیمی‌ها همسو با صیانت از محیط‌زیست فعال هستند.

انصاری با بیان اینکه همه طرح‌های پتروشیمی با پیوست‌های زیست‌محیطی اجرا می‌شوند، گفت: پتروشیمی‌ها همواره در زمینه فعالیت‌های زیست‌محیطی پیشرو بوده‌اند و امسال در برنامه‌ای زمان‌بندی‌شده به‌سوی محیط‌ زیستی سالم گام برداشته و جشن خاموشی مشعل‌ها را در این صنعت برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 641210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =