۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
  • کد خبر: 641613
پتروشیمی پردیس ۱۲ مشتری ثابت دارد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس گفت: این شرکت توانسته است طب یک‌ سال گذشته تعداد مشتریان ثابت خود را از پنج مشتری به ۱۲ مشتری برساند.

به گزارش شانا به‌نقل از پتروشیمی پردیس، سیدمحمدرضا میری‌لواسانی در حاشیه بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اشاره به نقش این شرکت در ارزآوری و تقویت اقتصاد ملی بیان کرد: پتروشیمی پردیس پارسال با صادرات ۲.۶ میلیون تن محصول به‌عنوان ارزآورترین شرکت پتروشیمی و دومین شرکت ارزآور کشور معرفی شد.

وی ادامه داد: محصول این شرکت برای دنیا و متقاضیان شناخته‌ شده است، اما اتفاقی که در این نمایشگاه برای شرکت افتاد و بسیار حائز اهمیت است، حضور تأمین‌کنندگان و سازندگانی است که اگر ظرفیت‌های لازم را داشته باشند، در بخش تعمیرات و نگهداری و بهره‌برداری می‌توانند به پردیس کمک شایانی کنند. هدف پتروشیمی پردیس این است که تا حد امکان از تولیدات ملی شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کند و اگر شرکتی ایده و محصول تازه‌ای داشته باشد، به‌طور قطع از آن استقبال می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس با اشاره به استقبال مشتریان از خرید محصول این شرکت در این نمایشگاه افزود: نمایشگاه ایران‌اکسپو ۲۰۲۴ نیز دستاوردهای مطلوبی در حوزه بازاریابی محصول برای پتروشیمی پردیس داشت. در این نمایشگاه هم مشتریانی از کشورهای مختلف برای خرید محصول اوره کشاورزی سراغ پتروشیمی پردیس آمده‌اند که فکر می‌کنم این نمایشگاه هم گشایشی برای حضور مشتریان تازه برای محصولات پردیس باشد.

میری‌لواسانی گفت: پتروشیمی پردیس توانسته است طی یک‌ سال اخیر تعداد مشتریان ثابت خود را از پنج مشتری به ۱۲ مشتری افزایش دهد و امیدواریم  بتوانیم مانند سال‌های گذشته، بازار خود را در اقصی‌نقاط جهان بیشتر و بیشتر گسترش دهیم.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت؛ جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

کد خبر 641613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =