پیام تسلیت معاون امور حقوقی و مجلس وزیر نفت برای شهادت رئیس‌جمهوری

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر نفت در پیامی شهادت رئیس‌جمهوری مخلص، محبوب و مردمی، سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه وی را تسلیت گفت.

به گزارش شانا، متن پیام مجید امیدی شهرکی در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه وی به شرح زیر است:

«انا لله وانا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

با کمال تأسف و تأثر، خبر ناگوار و جانسوز شهادت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مخلص، محبوب و مردمی، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، حضرت آیت‌الله آل هاشم، امام جمعه تبریز، و مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، به همراه جمعی از همراهان عزیزشان در سانحه هوایی هم‌زمان با سالروز میلاد فرخنده و مبارک امام رضا علیه‌السلام، قلوب ما را آکنده از اندوه و ماتم کرد. این حادثه دردناک و غم‌انگیز جامعه اسلامی و ملت شریف ایران را در شوک و سوگ عمیقی فرو برد.

شهادت این بزرگواران که از شخصیت‌های برجسته و خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای کشور و جامعه اسلامی است. جناب آیت‌الله رئیسی، با دلسوزی و تلاش خستگی‌ناپذیر خود درجهت پیشبرد اهداف انقلاب و خدمت به مردم، همواره در خط مقدم جهاد و مبارزه برای اعتلای دین و کشور قرار داشتند.

حادثه شهادت وی در روز میلاد امام رضا علیه‌السلام، خود نشانه‌ای از الطاف و عنایات ویژه این امام همام به خادمان خود است. شاید هم‌زمانی این حادثه با چنین روزی یادآور این باشد که عزیزان ما در سایه الطاف الهی و توجهات ویژه امام رئوف، در جوار رحمت الهی آرام گرفته‌اند و از نعمات بی‌کران الهی برخوردارند. شهادت جناب آیت‌الله رئیسی در این روز، نشان از پیوند عمیق ایشان با امام رضا علیه‌السلام و اجر و پاداش بزرگ خدمت خالصانه به این امام رئوف است.

حسین امیرعبداللهیان، با تدبیر و دانش خود در عرصه دیپلماسی و روابط بین‌الملل، همواره مدافع منافع ملی و مقوم اعتلای محور مقاومت در منطقه و جهان بود. حضرت آیت‌الله آل هاشم، به‌عنوان امام جمعه تبریز و شخصیت علمی و اخلاقی، منبع الهام‌بخش و هدایت‌گر مردم و مسئولان بودند. مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، با مدیریت و تلاش خستگی‌ناپذیر خود، همواره درجهت پیشرفت و آبادانی این استان تلاش می‌کردند. ان‌شاءالله بتوانیم با تلاش بیشتر و همت بلندتر، راه و مسیر این بزرگواران را ادامه دهیم و از ارزش‌های والای انقلاب و اسلام دفاع کنیم.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه جانسوز به محضر حضرت ولیعصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خانواده‌های معزز این عزیزان، دوستان، همکاران و ملت بزرگ ایران از خداوند متعال برای شهدای عزیزمان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته»                                            

کد خبر 641989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =