۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
  • کد خبر: 643221
گاز به ۱۹ روستای دیگر مازندران رسید

پروژه‌ گازرسانی به ۱۹ روستای شهرستان‌های سوادکوه و بهشهر به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی گاز ایران، قاسم مایلی رستمی، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: در ۱۰۰۰ روز خدمت رئیس‌جمهور شهید و با تلاش کارکنان این شرکت، ۶۰ هزار انشعاب گاز در استان نصب شده است.

وی افزود: از این تعداد، ۲۰ هزار انشعاب در بخش شهری و ۴۰ هزار انشعاب در بخش روستایی مناطق کم‌برخوردار کوهستانی نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران تصریح کرد: انشعاب‌های نصب‌شده در ۱۰۰۰ روز خدمت رئیس‌جمهوری شهید دولت سیزدهم، زمینه جذب ۱۶۰ هزار مشترک تازه در استان را فراهم کرده که ۸۹ هزار مشترک در بخش شهری و ۷۱ هزار مشترک در بخش روستایی بوده است.

مایلی رستمی با بیان اینکه اکنون ۲۲ هزار و ۵۳۱ کیلومتر خط لوله گاز در استان وجود دارد، گفت: از بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز اجراشده در دولت سیزدهم، ۶۰۰ کیلومتر شبکه مربوط به مناطق روستایی، ۶۴۰ کیلومتر شبکه مربوط به مناطق شهری و ۲۶۰ کیلومتر مربوط به صنایع بوده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان مازندران وضع مطلوبی دارد و ۹۹.۹درصد خانوار شهری و ۹۷درصد خانوار روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

قدردانی از پیشرفت مازندران در حوزه گازرسانی

سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا نیز در این آیین از پیشرفت استان مازندران در حوزه گازرسانی در بالادست و در مناطق سخت‌گذر و در روستاهایی که جمعیت بسیار محدود و کم دارند قدردانی کرد و افزود: گازرسانی در مناطق پایین‌دست به‌طور عمده انجام شده و پروژه‌ها در بالادست و در مناطق سخت‌گذر و در روستاهایی که جمعیت بسیار محدود و کم دارند، در حال اجراست.

وی از مدیران جهادی که در این رزمایش بیشتر از گذشته شرکت داشتند، همچنین از مدیرانی که همیشه در کنار بسیج و سپاه بوده‌اند، قدردانی کرد.

کد خبر 643221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =