انتقال ۱۵ میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده‌های نفتی از منطقه مرکزی

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی گفت: در سه ماه نخست سال ۱۴۰۳ حدود ۱۵ میلیارد لیتر نفت خام و انواع فرآورده‌های نفتی از طریق خطوط لوله ۱۰، ۱۲، ۱۶ و ۱۸ اینچ این منطقه منتقل شده است.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران- منطقه مرکزی، علی‌اکبر فضلی‌خانی دراین‌باره توضیح داد: این حجم از مواد نفتی با استفاده از خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی به مقصدهای مختلف انتقال یافته و همه این عملیات با رعایت استانداردهای ایمنی و محیط‌زیستی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ماهانه حدود ۵ میلیارد لیتر نفت خام و مواد نفتی از طریق خطوط لوله انتقال نفت منطقه مرکزی جابه‌جا می‌شود، بیان کرد: در تلاشیم با برنامه‌ریزی دقیق و بدون هیچ وقفه‌ای عملیات انتقال کلان و ایمن مواد نفتی در منطقه مرکزی انجام شود.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی وظیفه مجموعه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران را انتقال کلان، ایمن و پایدار نفت خام و فرآورده‌های نفتی با کیفیت لازم دانست و تصریح کرد: این حجم فرآورده‌های نفتی مبادله‌شده در منطقه مرکزی حاصل فعالیت بی‌وقفه مراکز انتقال نفت و تأسیسات تابع و پشتیبانی واحدهای ستادی و فنی است.

کد خبر 643780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =