۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
  • کد خبر: 643962
مجموعه درس‌آموزی از حوادث صنعت نفت منتشر شد

مدیر کل بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست وزارت نفت از انتشار مجموعه درس‌آموزی از حوادث صنعت نفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، مظاهر انصاری گفت: درس‌آموزی از حوادث به‌عنوان یکی از راهبردهای مهم و مؤثر نظام مدیریت اچ‌اس‌ئی در پیشگیری از تکرار حوادث و ارتقای فرهنگ سازمانی آن بوده است و تجربیات سازمانی کسب‌شده در حوادث را به دانش آشکار تبدیل می‌کند تا با به‌اشتراک‌گذاری آن، امکان بهره‌گیری و یادگیری از دانش کسب‌شده به‌طور فراگیر ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه با تلاش و اهتمام ظرفیت داخلی اداره کل اچ‌اس‌ئی و با بررسی گزارش‌های تحلیلی حوادث ۱۰ سال گذشته صنعت نفت و استانداردها و ضوابط فنی مرتبط، در مدت ۶ ماه تهیه شده است، افزود: این مجموعه در  هفتاد صفحه و مشتمل بر سه فصل است که در فصل اول تحلیلی از روند کلی حوادث در صنعت نفت ارائه می‌شود و در ادامه در دو فصل مجزا درس‌آموزی از ۳۶ حادثه فرایندی و ۲۴ حادثه شغلی منتخب ارائه شده است.

مدیر کل بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست وزارت نفت در پایان ابراز امیدواری کرد که مجموعه تدوین‌شده ازسوی همکاران صنعت استفاده و گام مؤثری برای ارتقای فرهنگ، ایمنی و پیشگیری از حوادث برداشته شود.

مجموعه درس‌آموزی از حوادث صنعت نفت از طریق پرتال اداره کل‌ اچ‌اس‌ئی وزارت نفت به آدرس http://hse.mop.ir  قابل دریافت است.

کد خبر 643962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =