به گزارش شانا بهنقل از شرکت ملی گاز ایران، اسدالله مهری، مدیر منطقه ۲ عملیات انتقال گاز دراینباره گفت: تأمین قطعات یدکی اصلی تجهیزات و ماشینآلات مربوط به واحد حملونقل بهدلیل تحریم و ارزبری قابل توجه، همیشه چالشبرانگیز بوده و موضوع آمادهسازی تجهیزات را با مشکل مواجه کرده است.
وی افزود: با توجه به استفاده حداکثری از ظرفیت کارشناسان داخلی منطقه، ساخت و تهیه این تجهیزات در دستور کار کارشناسان واحد حملونقل قرار گرفت.
مدیر منطقه ۲ عملیات انتقال گاز بیان کرد: کارکرد نامناسب ROLLER FAIRLEAD سبب درهمپیچیدگی یا لهیدگی و آسیب جدی به وایر روپ میشد که این موضوع ازسوی کارشناسان در کوتاهترین زمان و صرفهجویی ریالی قابل توجه، آمادهبهکار و در مرکز بهرهبرداری خطوط لوله نایین استفاده شد.
مهری درباره ساخت و راهاندازی بیل مکانیکی دماگ H35 نیز گفت: این باگت بیل بهدلیل فرسایش و آسیبدیدگی باید اسقاط میشد که با تغییر در سایز و بهینهسازی در قطعه و صرف هزینه اندک دوباره قابل استفاده شد.
وی با اشاره به مزایای تهیه و ساخت این تجهیزات تصریح کرد: افزون بر صرفهجویی قابل توجه در هزینههای ساخت، جلوگیری از ارزبری، تقویت دانش فنی پروژه در حوزه حملونقل و اطمینان از تجهیز ساختهشده از مهمترین مزایایی قطعات ساخت داخل است.
نظر شما