استقرار ۳ جایگاه سیار سوخت در مرز خسروی برای سوخت‌رسانی به زوار اربعین

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آماده‌باش جایگاه‌های سوخت در مسیر تردد زوار اربعین خبر داد و گفت: جایگاه ثابت مرز خسروی آماده سوخت‌رسانی بوده و جایگاه سیار مقداد نیز در این مرز مستقر شده است.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، پیمان بهرامی با اشاره به آمادگی کامل برای تأمین سوخت مورد نیاز زوار اربعین بیان کرد: تمامی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه، به‌ویژه آن‌هایی که در مسیر تردد زائران قرار دارند، مهیای استقبال از کاروان‌های عمومی و شخصی زیارت عتبات عالیات هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش نیاز مردم به مصرف سوخت و بالابودن حجم تردد در مرز خسروی، سه جایگاه سیار برای استقرار در این مرز تجهیز شده است که به‌زودی همه آن‌ها مستقر خواهند شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه تمهیدات لازم به‌منظور ذخیره‌سازی کامل سوخت برای ایام اربعین در منطقه کرمانشاه انجام شده است، افزود: تلاش می‌کنیم با توجه به ناترازی و افزایش مصرف، کمبود سوختی در این مدت نداشته باشیم.

بهرامی با اشاره به تشدید نظارت بر نحوه عملکرد جایگاه‌های سوخت در ایام اربعین تأکید کرد: این نظارت‌ها به‌صورت مستمر انجام خواهد شد تا مشکلی برای تأمین سوخت زوار ایجاد نشود.

وی با تأکید بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم مراجعان از سوی کارکنان جایگاه‌ها افزود: جایگاه‌داران باید به بهداشت و زیباسازی جایگاه‌ها اهمیت بدهند و اهتمام ویژه‌ای به آن داشته باشند.

شایان ذکر است منطقه کرمانشاه یکی از مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که دارای ۱۶۳ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی است که با ۶ ناحیه در شهرهای مرکزی (کرمانشاه)، قصرشیرین، اسلام‌آباد غرب، سقز، پاوه و کنگاور وظیفه تأمین سوخت مردم این استان را به‌ عهده دارد.

کد خبر 644806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =