تعیین اعضای نهایی خبرگان روان‌شناختی صنعت نفت

اعضای نهایی خبرگان روان‌شناختی صنعت نفت با تلاش و پیگیری مصمم مجموعه مدیران و کارکنان مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت اعلام شد.

به گزارش شانا به‌نقل از مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، محسن حقیقی‌مقدم، مدیر این مرکز، گفت: با توجه به ابلاغیه وزارتی و مصوبه شورای سیاست‌گذاری توسعه مدیریت صنعت نفت با محوریت تعیین اعضای کارگروه تخصصی روان‌شناختی این صنعت و به‌منظور تحقق بندهای ۱۰ و ۱۵ ماده ۱۰ نظام جامع توسعه مدیریت صنعت نفت، اسامی و مشخصات خبرگان روان‌شناختی مورد تأیید و تصویب کارگروه تخصصی روان‌شناختی صنعت نفت با هدف مشارکت در ارزیابی‌های روان‌شناختی ابلاغ شد.

وی افزود: این مصوبه به معاونان و مشاوران وزیر نفت، مدیران کل و رؤسای واحدهای ستادی چهار شرکت اصلی و شرکت‌های تابع ابلاغ شد و از این پس همه ارزیابی‌های روان‌شناختی، در همه سطوح، در مراکز ارزیابی و سنجش کارکنان و مدیران صنعت نفت با همکاری خبرگان روان‌شناختی صنعت نفت انجام می‌شود و معتبر خواهد بود.

مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت بیان کرد: آن دسته از مدیران ارشد (سطح یک) که در مصوبات هیئت‌های عالی فنی - تخصصی گروه‌های شغلی مشخص شده‌اند، می‌توانند از خبرگان روان‌شناختی صنعت نفت مشاوره‌های لازم روان‌شناختی در حوزه تعالی سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بگیرند.

کد خبر 645458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =