همگامی صنعت نفت جنوب با مجموعه‌های توسعه‌محور شهری

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه میدان‌های نفتی‌ اهواز با توسعه این شهر عجین شده‌اند، گفت: هرچه مسئولان در تعامل‌ فکری و عملی باشند، وضع شهر و صنعت بهبود می‌یابد و مردم بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی در دیدار با رضا امینی، شهردار اهواز، به‌منظور افزایش تعامل بین مجموعه شهر و صنعت نفت، با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده طی سه سال اخیر برای آشتی دوباره صنعت با مجموعه شهری بیان کرد: مناطق نفت‌خیز جنوب از دیرباز کمک‌های شایانی به اجرای طرح‌های توسعه‌ای داشته ‌است و در مدیریت کنونی تلاش می‌کنیم این کمک‌ها مؤثرتر واقع شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: تیم اجرایی شهرداری اهواز مجاهدانه، پرتلاش و با ایده‌های غنی فعالیت می‌کند و امیدواریم با حضور مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری، و وزرای دولت چهاردهم، در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد تحولات ویژه‌ای در وضع شهر اهواز باشیم.

دانشی تصریح کرد: در مجموعه مدیریت مناطق نفت‌خیز جنوب در ادامه مسیر دولت سیزدهم با جدیت و تلاش مضاعف‌تر برای خدمت به مردم منطقه به‌ویژه شهر اهواز اقدام‌های مؤثری انجام می‌شود.

قدردانی شهردار اهواز از نگاه توسعه‌محور مدیران نفتی

رضا امینی، شهردار اهواز در ادامه گفت: شهر اهواز با نفت ممزوج و تفکیک‌ناپذیرند و ما تلاش می‌کنیم در روند توسعه شهر فضا را به‌گونه‌ای آماده کنیم که نفت بتواند بیشترین تولید را داشته باشد.

وی با تأکید بر ضرورت پیش‌بینی برنامه‌های ویژه برای نحوه پیشرفت شهر بیان کرد: شهر اهواز به‌دلیل اینکه در سطح پیشرفت کرده، ظرفیت توسعه سطحی را بیش از این ندارد، این موضوع موجب کاهش تولید و کم‌شدن استفاده از ظرفیت‌های کشور می‌شود که متعلق به مردم است، ازاین‌رو باید در نشست‌های کارشناسی برنامه‌هایی برای نحوه پیشرفت شهر تدوین و در مصوبه‌ها آورده شود تا بدین‌وسیله از این اتفاق جلوگیری کنیم.  

امینی در پایان ضمن قدردانی از احساس مسئولیت و نگاه توسعه‌محور مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب در اجرای پروژه‌های ارزنده در شهر اهواز گفت: مناطق نفت‌خیز جنوب، افتخار صنعت نفت کشور است و این نگاه را فرصتی طلایی برای مجموعه شهری می‌دانیم. تا زمانی که در این کسوت قرار دارم، بر خود تکلیف می‌دانم که برای ریل‌گذاری پروژه‌های زیرساختی شهر تلاش کنم، به‌نحوی که آیندگان در همین ریل بتوانند شهر را به سمت‌وسوی صحیح هدایت کنند.

کد خبر 645656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =