مرکز انتقال نفت پایطاق به‌صورت شبانه‌روزی پذیرای زائران است

فرمانده پایگاه بسیج شهید قمری منطقه غرب گفت: زائران می‌توانند در مسیر رفت و برگشت خود از پیاده‌روی بزرگ اربعین در مرکز انتقال نفت پایطاق اقامت داشته باشند.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه غرب، میثم سهرابی در حاشیه بازدید از موکب حضرت سیدالشهدا (ع) در پایانه مرزی خسروی اعلام کرد: این منطقه همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و به‌منظور مشارکت در خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی، همه امکانات خود اعم از استقرار امکانات و تجهیزات، نفرات، اقلام خوراکی و... را به‌ کار گرفته است تا بتواند به‌صورت شایسته از زوار اربعین حسینی پذیرایی کرده و در این حماسه معنوی مشارکت کند.

وی افزود: در پشتیبانی از حماسه راهپیمایی بزرگ اربعین و میزبانی از زوار امام حسین (ع)، موکب سیدالشهدا در شهرستان قصرشیرین و در پایانه مرزی خسروی با مشارکت این پایگاه و دیگر پایگاه‌های زیرمجموعه حوزه پنج بسیج کارمندی امام محمدباقر(ع) صنعت نفت برپا شد و با اعزام گروه‌های جهادی و بسیجی و همچنین توزیع بسته‌های تغذیه‌ای و فرهنگی از زوار اربعین حسینی پذیرایی می‌شود.

فرمانده پایگاه بسیج شهید قمری منطقه غرب در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مستمر پایگاه بسیج شهید قمری منطقه غرب، گفت: تهیه و توزیع روزانه ۳ هزار و ۵۰۰ پرس وعده غذای گرم نهار و شام و ۳۰۰ تا ۴۰۰ پرس صبحانه در بین زائران، از اقدام‌های انجام‌شده است.

سهرابی یادآور شد: این مجموعه از بیست‌ودوم مرداد تا پنجم شهریور به‌صورت شبانه‌روزی در مرز خسروی به زائران اباعبدالله الحسین‌ (ع) خدمت‌رسانی می‌کند.

وی به اسکان زائران در مرکز انتقال نفت پایطاق اشاره کرد و گفت: این مرکز به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی در خدمت خانواده بزرگ کارکنان شرکت و خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است و زائران می‌توانند در مسیر رفت و برگشت خود از پیاده‌روی بزرگ اربعین، در این مرکز اقامت داشته باشند.

کد خبر 645739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =