حمایت جامعه ایثارگران وزارت نفت از انتصاب معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش

جامعه ایثارگران وزارت نفت طی نامه‌ای برای انتصاب محمدصادق عظیمی‌فر به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از وزیر نفت قدردانی کرد.

به گزارش شانا، در متن نامه جامعه ایثارگران وزارت نفت، خطاب به محسن پاک‌نژاد آمده است:

آتَیْنَا لُقْمَانَ الْحِکْمَةَ أن اشکُرَ لِلَّهِ وَمَنْ یَشْکُرَ فَإِنَّمَا یَشْکُرُ لِنَفْسِهِ وَمَنْ کَفَرَ فَإِنّ الله غَنِیٌّ حَمِیدٌ

بدین‌وسیله جامعه ایثارگران وزارت نفت بالاخص تبدیل وضعیت‌شدگان بند «و» و «د» که اکثراً از نسل جوان و دانشگاهی صنعت نفت هستیم، به‌دلیل اعتماد و انتصاب فرزند جوان ایثارگر جناب آقای محمدصادق عظیمی‌فر از آن مقام عالی مراتب تشکر و قدردانی و سپاس خود را اعلام می‌داریم و این نوع انتصاب‌ها را که نشان از افق دید وسیع و بلند جنابعالی به صنعت نفت و مدیر کلان‌سازی آینده صنعت نفت است تحسین می‌کنیم.

از اینکه به نسل جدید تحصیل‌کرده ایثارگر وزارت نفت نگاه متفاوتی دارید جای تقدیر بی‌نهایت داریم. به امید آن روز که ما جامعه ۶۵درصدی نسل جوان ایثارگران تبدیل وضعیت‌شده صنعت نفت با تلاش‌های بی‌وقفه و جانفشانی‌ها بتوانیم اعتمادتان را دوچندان کنیم و در اعتلای آرمان‌های شهدای صنعت بزرگ نفت همچون گذشته بدرخشیم. درود بر شما و اعتماد شما.

حمایت جامعه ایثارگران وزارت نفت از انتصاب معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش

کد خبر 645755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =