قدردانی کارگروه جوانان صنعت نفت و انرژی از  پاک‌نژاد برای انتصاب معاون امور پالایش و پخش

اعضای کارگروه جوانان صنعت نفت و انرژی طی نامه‌ای بابت انتصاب محمدصادق عظیمی‌فر به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از وزیر نفت قدردانی کردند.

به گزارش شانا، در متن نامه اعضای کارگروه جوانان صنعت نفت و انرژی خطاب به محسن پاک‌نژاد آمده است:

گفتمان رئیس‌جمهوری و خواست ملت ایران بر جوان‌گرایی، جانشین‌پروری و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان تأکید دارد تا میهن ما ضمن بهره‌مندی از رهنمودهای پیشکسوتان، نسل جدیدی از مدیران کارآزموده را تربیت کرده و در امتداد سیر پیشرفت خود به‌ کار گیرد.

بی‌شک استفاده از جوانان در بدنه دولت خصوصاً صنعت نفت که با مسائل نیروی انسانی دست در گریبان است مایه مسرت و انگیزه جوانان فعال در این عرصه خواهد شد.

اقدام جنابعالی در انتصاب شایسته آقای عظیمی‌فر به مدیریت عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران کاری ستودنی در راستای پرداخت به این گفتمان و خواست ملت است. امید است با بهره‌گیری بیشتر از جوانان شرکت ملی نفت ایران، بار دیگر به جایگاهی که شایسته آن است بازگشته و مسیر رشد و تعالی کشورمان ایران هموارتر شود.

کارگروه جوان متشکل از جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور می‌تواند نقشی کارساز در حل بحران‌های موجود ایفا کرده و به نوبه خود کمکی به پیشبرد صنعت معظم نفت کند.

قدردانی کارگروه جوانان صنعت نفت و انرژی از  پاک‌نژاد برای انتصاب معاون امور پالایش و پخش

کد خبر 645758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =