۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
  • کد خبر: 645981
«فاطمه مهاجرانی» سخنگوی دولت شد

فاطمه مهاجرانی به پیشنهاد رئیس‌جمهوری و با تأیید هیئت وزیران، به‌عنوان سخنگوی دولت چهاردهم منصوب شد.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مسعود پزشکیان امروز (چهارشنبه، هفتم شهریور) در نشست هیئت وزیران ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای فرصت دیدار و رهنمودهای ایشان قدردانی کرد و از همکاران خود در دولت خواست که به کنترل تورم، رشد و رونق تولید، مدیریت صحیح فضای مجازی، موضوع سفرهای استانی و حفظ و ارتقای نگاه و رویکرد مردمی دولت چهاردهم به‌عنوان نکات محوری فرمایش‌های ایشان توجه جدی داشته باشند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای معاون حقوقی و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست به‌عنوان اعضای جدید هیئت دولت، از همه اعضای کابینه خواست در انتخاب معاونان و مدیران مجموعه تحت مدیریت خود، افراد را براساس شاخص‌ها و شایستگی منصوب کنند و از انتخاب مدیران براساس دوستی، نزدیکی‌های سیاسی و نظایر آن به‌طور جدی بپرهیزند.

رئیس‌جمهوری با تأکید بر اینکه اگر در تمام سطوح این‌گونه عمل کنیم، شعار وفاق ملی ما برای مردم باورپذیرتر شده و وحدت و انسجام تقویت خواهد شد، تصریح کرد: اگر افراد براساس شایستگی و توانمندی انتخاب و منصوب شوند، مشارکت، امید و اعتماد مردم به دولت نیز افزایش خواهد یافت.

پزشکیان با تأکید بر ضرورت باور افراد به اجرای سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی و قانون برنامه گفت: منشأ اختلاف‌ها، منیت افراد است. اگر باور داشته باشیم که باید این اسناد و سیاست‌های بالادستی را اجرا کنیم، دیگر اختلاف موضوعیتی ندارد. همه باید باور داشته باشند که حق ندارند خارج از چارچوب سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی و قانون برنامه کار کنند.

در این نشست به پیشنهاد رئیس‌جمهوری و با تأیید هیئت دولت، خانم فاطمه مهاجرانی به‌عنوان سخنگوی جدید دولت منصوب شد.

کد خبر 645981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =