بهره‌برداری از ۲ مرکز عرضه سوخت در سیستان‌وبلوچستان

جایگاه عرضه بنزین شهرداری علی‌اکبر و تأسیسات سیلندرپرکنی گاز مایع هامون در سیستان‌وبلوچستان همزمان با هفته دولت افتتاح به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، قربانعلی مردانی، مدیر منطقه زاهدان، دراین‌باره گفت: با هدف توسعه زیرساخت‌های سوخت‌رسانی و برخورداری بهتر مردم از خدمات دولت و ارائه خدمات مطلوب، جایگاه عرضه سوخت شهرداری علی‌اکبر و تأسیسات سیلندرپرکنی گاز مایع هامون، روز چهارشنبه (هفتم شهریور) با حضور مقام‌های محلی در ناحیه زابل به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: جایگاه عرضه سوخت شهرداری علی‌اکبر هفتادوهشتمین جایگاه منطقه زاهدان است که با هدف توسعه خدمات، در شهرستان هامون ناحیه زابل به بهره‌برداری رسید. این جایگاه دارای یک سکو و چهار نازل عرضه بنزین و ۴۵ هزار لیتر ظرفیت ذخیره‌سازی است. همچنین این جایگاه به طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین)، به‌روزترین سامانه دوربین مداربسته برخط، و سایر تجهیزات و استانداردهای تعریف‌شده مجهز است و برای ۱۰ نفر از افراد بومی منطقه اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان همچنین گفت: گشایش یک باب تأسیسات سیلندر پرکنی در شهرک صنعتی محمدآباد شهرستان هامون از دیگر طرح‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه زابل است که با حضور مقام‌های محلی، روز چهارشنبه به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 646009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =