انجام ۲ هزار و ۳۰۰ فعالیت اجرایی در قالب مسئولیت‌ اجتماعی در نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران گفت: بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ فعالیت در قالب مسئولیت‌ اجتماعی در گستره جغرافیایی چهار استان کهگیلویه‌وبویراحمد، خوزستان، بوشهر و فارس از سوی این شرکت انجام شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی افزود: رفع مشکلات و ایجاد جاده‌های دسترسی به باغات، ساخت پل، رنگ‌آمیزی مدارس، بهسازی محیط‌های روستایی بازگشایی جاده عشایری، بازگشایی و لایروبی کانال آب شهری، رسیدگی به مساجد و مواکب، بهره‌مندی مردم کم‌برخوردار از سفرهای زیارتی و سیاحتی با دراختیارگذاشتن وسیله نقلیه، پشتیبانی بی‌نظیر از انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری و سفرهای استانی هیئت دولت، ایجاد زمینه استفاده مردم از زیرساخت‌های ورزشی و توسعه خدمات‌رسانی فرودگاه گچساران و انجام اقدام‌های فرهنگی-مذهبی بخشی از مهم‌ترین این فعالیت‌هاست.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال برای این میزان فعالیت‌های اجرایی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در ۲ سال اخیر تاکنون هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران ادامه داد: ایزوگام گلزار شهدای گچساران، کمک به‌ مصلی، سیستم تهویه و تعمیر کولرهای گلزار شهدا از اقدام‌های شاخصی است که در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی از سوی این شرکت انجام شد.

کمالی تصریح کرد: بیش از یک‌هزار بسته معیشتی و یک‌هزار بسته نوشت‌افزار و تعدادی وسایل ورزشی از قبیل توپ و تور از یک سال گذشته تاکنون، از سوی این شرکت در اختیار مدارس و مناطق محروم قرار گرفت.

وی بیان کرد: کمک به مهار بیش از ۲۰۰ فقره آتش‌سوزی، از دیگر اقدام‌های این شرکت در این مدت بوده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران گفت: برای نخستین بار در یک اقدام جهادی تعدادی دمنده، کفش ایمنی و کوله‌پشتی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال از سوی این شرکت خریداری و به‌منظور توانمندسازی بیشتر نیروهای آتش‌نشان در مهار آتش‌سوزی‌های جنگلی و غیرجنگلی در اختیار اداره منابع طبیعی شهرستان گچساران قرار گرفت.

کمالی ادامه داد: همچنین در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان کالا و مواد صنعتی و غیرصنعتی از تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان داخلی خریداری شده است که بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان آن از فروشندگان شهرستان گچساران تأمین شده و در تلاشیم که این سهم را، مشروط به پای کار بودن فروشندگان عزیز گچسارانی، افزایش دهیم.

وی افزود: متخصصان این شرکت امسال همچنین با وسایل مازاد شرکت در یک کار جهادی دو باب سوله هرکدام به مساحت یک‌هزار متر مربع با هزینه ۴۰ میلیارد ریال احداث کردند، که برای نگهداری کالاهای خریداری‌شده و چابکی در انجام اقدام‌های عملیاتی، کاری مثال‌زدنی و درخور توجه است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران گفت: توسعه رینگ آب آتش‌نشانی، تعمیر آسفالت معابر انبار دشت گز و بهسازی فضای مسقف برای نگهداری کالاها و تجهیزات ثابت و اصلاح و تکمیل سیستم روشنایی انبار دشت گز، از دیگر اقدام‌های این شرکت در این مدت است.

کمالی با اشاره به پروژه‌های مسئولیت‌های اجتماعی نفت در منطقه یادآور شد: ما بسیاری از جاده‌های دسترسی به چاه‌ها و تأسیسات را که روستائیان و عشایر نیز از آن‌ها استفاده می‌کنند تعریض و آسفالت و یا روکش آسفالت کرده‌ایم و رسیدگی به چند جاده دیگر از همین جاده‌ها در حال اجراست و در آخرین اقدام با پیگیری انجام‌شده ۱۵۰ میلیارد تومان در قالب مسئولیت‌ اجتماعی از سازمان متولی این امر تأمین اعتبار کردیم تا مسئولان استانی و شهرستانی بتوانند آسفالت حدود ۱۳ کیلومتری باقی‌مانده از محور گچساران/ بی‌بی حکیمه/ دیلم را نهایی کنند.

کد خبر 646065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =