خدمت‌رسانی شرکت گاز به زائران حضرت رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر/ گاز ۸۳ موکب در خراسان رضوی تأمین شد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی از خدمت‌رسانی ۲۴ ساعته این شرکت برای تأمین پایدار گاز طبیعی در ۸۳ موکب خدمت‌رسانی به زائران حضرت رضا (ع) در مشهد و دیگر شهرستان‌های این استان در دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت گاز استان خراسان رضوی، حسن افتخاری دراین‌باره گفت: از این آمار ۳۱ موکب در مرکز استان و دیگر موکب‌ها در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس شامل قدمگاه، نیشابور، طرقبه و شاندیز، چناران، قوچان، سبزوار، فریمان، گناباد، تربت حیدریه و سرخس با اتصال پایدار به جریان گاز مستقر شده است.

وی با اشاره پیش‌بینی حضور حدود ۳۰ میلیون زائر در ایام شهادت حضرت رضا(ع) در مشهد افزود: کارکنان شرکت گاز خراسان رضوی خدمت به زائران و مجاوران علی ابن موسی الرضا(ع) را افتخار و توفیق  می‌دانند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی به راه‌اندازی موکب امام رضا(ع) این شرکت هم اشاره کرد و گفت: مراحل آماده‌سازی این موکب در محل انبار کالای شرکت گاز خراسان رضوی واقع در ورودی شمال غربی مشهد از ابتدای شهریور آغاز شده و برنامه‌های پذیرایی شامل توزیع آب، چای، میوه، چاشت روزانه و اتاق‌های استراحت، اسکان موقت خانوادگی و توزیع وعده‌های صبحانه، نهار و شام از محل نذورات کارکنان پیش‌بینی شده است.

افتخاری تصریح کرد: موکب حضرت رضا(ع) شرکت گاز خراسان رضوی از روز یکشنبه (۱۱ شهریور) تا شام شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به‌صورت شبانه‌روزی با حضور ۸۰ خادم خدمت‌رسانی را انجام خواهد داد.

وی با بیان این اینکه این اقدام فرهنگی - مذهبی با استفاده از ظرفیت کارکنان شرکت گاز استان و تأمین عمده منابع از محل نذورات و کمک‌های داوطبانه خانواده صنعت گاز اجرایی شده است، اعلام کرد: شرکت گاز خراسان رضوی در کنار ارائه خدمات مرتبط با رسالت ذاتی و برقراری گروه‌های ویژه برای تأمین حداکثری گاز طبیعی و سوخت مورد نیاز موکب‌های خدمت‌رسانی در مراکز حساس شامل نانوایی‌ها و مراکز اقامتی شهر مشهد، با برپایی موکب مجهز همچنین پذیرایی مختصر در محل ورودی برخی اداره‌های در زمینه ارائه خدمات به زائران پیاده نیز اقدام می‌کند.

براساس این گزارش، پیش‌بینی می‌شود موکب شرکت گاز خراسان رضوی در دهه پایانی صفر امسال میزبان ۲۰۰ هزار زائر پیاده خواهد بود.

کد خبر 646089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =