نمایشگاه ایران‌پلاست زمینه‌ساز حضور شرکت‌های خارجی در صنعت پتروشیمی است

مدیر هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست تأکید کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران به‌دنبال بازگشت نگاه بین‌المللی و حضور شرکت‌های خارجی با برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه ایران‌پلاست است؛ حضوری قاطعانه که می‌تواند زمینه‌ساز جهش تولید با مشارکتی مردمی و به‌ویژه در صنعت پتروشیمی باشد.

به گزارش خبرنگار شانا، فرید دوستی امروز (یکشنبه، ۱۸ شهریور) در آیین گشایش هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست بیان کرد: مهم‌ترین رویداد در عرصه صنعت پتروشیمی کشور، به‌ویژه در بخش صنایع پایین‌دستی و صنایع مرتبط پلاستیک‌ها، ایران‌پلاست است.

وی با تأکید بر اینکه سیاست‌ها و برنامه‌های هماهنگ‌شده از سوی ستاد اجرایی نمایشگاه هجدهم همه از جنس عمل است، افزود: تلاش شده است فضای حاکم بر صنعت پتروشیمی ایران را با رعایت حداکثری استانداردهای نمایشگاه‌های بین‌المللی، تعامل، همفکری، همکاری با سازمان توسعه تجارت، معاونت علمی ریاست‌جمهوری، اتاق بازرگانی و انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط، شرکت‌های داخلی، شرکت‌های خارجی، همچنین تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات، هرچند در ابعاد کوچک‌تر، در این رویداد بزرگ به نمایش بگذاریم.

مدیر هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با اشاره به اینکه نمایشگاه ایران‌پلاست فرصتی بسیار مناسب برای به‌اشتراک‌گذاشتن تجارب فعالان صنعت پلیمر است، ادامه داد: این نمایشگاه محل مناسبی برای رایزنی و تبادل‌نظر شرکت‌های ایرانی و خارجی است.

دوستی تصریح کرد: شرکت‌های پتروشیمی با رایزنی و مذاکره با نمایندگان شرکت‌های خارجی حاضر در بزرگ‌ترین رویداد صنایع پلیمر و پلاستیک به‌دنبال گسترش همکاری‌های دو و چندجانبه بوده و هستند.

وی یادآور شد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران به‌عنوان متولی این صنعت در دو دوره این نمایشگاه، یعنی هفدهمین و هجدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست، به‌دنبال بازگشت نگاه بین‌المللی و حضور شرکت‌های خارجی در این صحنه بود؛ حضوری قاطعانه که می‌تواند زمینه‌ساز جهش تولید با مشارکتی مردمی به‌ویژه در صنعت پتروشیمی باشد.

مدیر هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست تأکید کرد: تفاوت نگاه بین‌المللی در این حوزه و حضور ۲۸۸ شرکت خارجی در این دوره، خود گواه این موفقیت مهم و اساسی است.

دوستی افزود: در آغاز راه ایران‌پلاست هجدهم، این نوید را می‌دهیم که با همتی مضاعف و عزمی راسخ‌تر و با برنامه‌ریزی منظم و منسجم، شمارش معکوس نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست را در سال آینده ترسیم کنیم که پیشرفت روزافزون فناوری، ما را ملزم به استفاده از هوش مصنوعی می‌کند.

وی در پایان گفت: امید است که صنعت پتروشیمی بار دیگر بارقه‌های تلاش، آفرینش و بالندگی را به منصه ظهور بگذارد و به‌طور عمیق و فراگیر، افق‌های جهانی را درنوردد.

کد خبر 646242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =