کشف و ضبط بیش از ۵۲۰ عدد کارت سوخت غیرمجاز از جایگاه‌های ناحیه مریوان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از کشف و ضبط بیش از ۵۲۰ عدد کارت سوخت غیرمجاز از جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی ناحیه مریوان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی در سومین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی و هماهنگی مبارزه با قاچاق استان با بیان این مطلب گفت: به‌دنبال بازدیدهای دوره‌ای و غیرمترقبه از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی ناحیه مریوان، بررسی سامانه پارسه و بازدید دوربین‌های مداربسته، برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به هموطنان و ساماندهی عرضه فرآورده‌های نفتی، تعداد ۵۲۰ عدد کارت هوشمند سوخت غیرمجاز از کارگران جایگاه‌ها و افراد سودجو کشف و ضبط شد.

وی افزود: با توجه به اختلاف قیمت فرآورده در دو سوی مرز و سوءاستفاده افراد سودجو از این شرایط، این شرکت به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و مدیریت مصرف بنزین نسبت به بازدیدهای مستمر و غیرمترقبه از مجاری عرضه استان اقدام می‌کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به اجرای طرح تخصیص نفت‌گاز در مسیر براساس اسناد حمل برخط به‌منظور ساماندهی چرخه عرضه و تقاضای نفت‌گاز، عدالت در توزیع و صیانت از منابع ملی، مقابله با قاچاق و مصرف نامتعارف سوخت و... خواستار همکاری و تعامل سایر ادارات مترتب با این شرکت به‌منظور اجرای مطلوب این طرح در استان شد.

نوکانی از همکاری و تعامل مالکان مجاری عرضه منطقه، رانندگان ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی با این شرکت به‌منظور ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران اربعین حسینی قدردانی و بیان کرد: مصرف سی‌ان‌جی در ایام اربعین با رشد ۱۰درصدی همراه بود.

کد خبر 646259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =