ترویج نگاه امیدوارانه، رویکرد اصلی صنعت گاز است/ از همکاری با سرمایه انسانی متخصص و متعهد استقبال می‌کنیم

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ترویج نگاه امیدوارانه به آینده را رویکرد اصلی این شرکت در دوره جدید معرفی کرد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی امروز (سه‌شنبه، ۲۰ شهریور) در نشست تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید منابع انسانی و برنامه‌ریزی تلفیقی این شرکت، گفت: خوشبختانه با وجود آنکه کار در شرکت ملی گاز بسیار سخت و دشوار است، اما بدنه این شرکت بسیار توانمند و با ظرفیت بالاست که از هیچ تلاشی برای دستیابی به اهداف سازمان و خدمت به مردم، دست برنمی‌دارد.

وی با بیان اینکه باید سعی کنیم تا در جایگاه دیگران قرار نگرفته‌ایم، آن‌ها را قضاوت نکنیم، افزود: از آقای امیری، که در پست مدیریت منابع انسانی، برای رشد و توسعه منابع انسانی تلاش کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم مانند همیشه، با هدف رشد و شکوفایی سازمان، تجربه‌های خود را در اختیار آقای نصیری که این مسئولیت مهم را بر عهده گرفته‌اند، بگذارند.

معاون وزیر نفت در ادامه، با بیان اینکه طی حدود سه سالی که آقای محمدحسینی سکان‌دار سمت مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی بودند، طرح‌های جامع خوبی مطرح و برخی را به نتیجه رساندند، تصریح کرد: باید تلاش کنید تا در این تغییر، از بدنه عملیاتی بیشتر استفاده شود، تغییر و بازنگری که در برخی اولویت‌های برنامه‌ریزی شده، می‌تواند نقشی کلیدی در رسیدن به اهداف سازمان داشته باشد.

توکلی با قدردانی از عملکرد آقای محمدحسینی و تبریک به آقای پاک‌سرشت، به‌عنوان سرپرست جدید این مدیریت، گفت: امیدوارم مانند گذشته، هر گامی که برمی‌دارید، همسو با اعتلای نظام و منافع ملی باشد.

وی در حاشیه این نشست با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و ابزارهای موجود در شرکت ملی گاز ایران، حداکثر استفاده را برای خدمت‌رسانی به مردم ببریم، ادامه داد: تغییر و تحولات در سازمان، برای به‌کارگیری تجربه‌ همه تلاشگران عرصه صنعت گاز و استفاده بهینه از تجارب ارزشمند این عزیزان در جایگاه‌های متفاوت است؛ درواقع، همه باید دست در دست هم و با همکاری یکدیگر بتوانیم اهداف نهایی شرکت را که همانا تأمین پایدار گاز طبیعی و خدمت به کشور است به سرانجام برسانیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه، رویکرد اصلی این شرکت در این دوره را ترویج نگاه امیدوارانه به آینده اعلام کرد و توضیح داد: توجه به استانداردها و اصلاح فرایندها در همه بخش‌ها با همکاری و استفاده از نظرات همه دوستان، می‌تواند ما را به پرهیز از بخشی‌نگری و تضمین سلامت‌محوری در همه شئون، هدایت کند.

توکلی با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی به‌عنوان سرمایه اصلی سازمان، گفت: توجه به تخصص، مهارت‌ها و انگیزه در انجام وظایف، یکی دیگر از رویکردهای ما در انتصابات این دوره است که استفاده از این قابلیت‌ها، رسیدن به اهداف سازمان را بسیار راحت می‌کند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های قانونی برای بهبود حال همکاران استفاده کنیم، تأکید کرد: این در حالی است که بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه انسانی متخصص در بخش‌های مختلف شرکت نیز، به این حال خوب کمک می‌کند و سبب خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم و افزایش غرور ملی افراد می‌شود.

معاون وزیر نفت در امور گاز در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه تغییر و تحول سبب رشد، تکامل و پیشرفت است و سرمایه‌های انسانی شرکت، نیازمند تحرک و پویایی بیشتر هستند، گفت: تغییر و تحول، ذاتاً سازنده و خلاق است و معمولاً سبب رشد، تکامل و پیشرفت در مجموعه‌های مختلف می‌شود.

توکلی مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی را از بخش‌های بسیار مهم سازمان برشمرد و بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدام‌ها در این مدیریت، اولویت‌بندی در اجرای طرح‌هاست که باید با استفاده از فکر و نظر نخبگان و استقبال از ایده‌های خلاق آنان، این پروژه‌های اولویت‌بندی‌شده را به منصه ظهور رساند.

وی در پایان، با اشاره به اینکه صنعت گاز همواره از همکاری با سرمایه انسانی متخصص و متعهد استقبال کرده و بدنه چابکی دارد، یادآور شد: باید با خلاقیت و پذیرش ریسک‌های منطقی و استفاده از نکات موجود در اسناد بالادستی، برای اجرای برخی روش‌های بهره‌ورانه اقدام و به چشم‌انداز سازمان دست یابیم.

کد خبر 646353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =