سوخت‌رسانی به ۲۸۹ فروند هواپیما در منطقه آبادان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان از توزیع بیش از یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت هوایی به ۲۸۹ فروند هواپیما در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، محمد بنی‌سعید دراین‌باره گفت: از پانزدهم مرداد تا هشتم شهریور امسال، بیش از یک‌میلیون و ۶۱۳ هزار لیتر فرآورده به ۲۸۹ فروند هواپیما در منطقه سوخت‌رسانی شد.

وی ادامه داد: منطقه آبادان ۲ مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر دارد که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را به عهده دارند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان تصریح کرد: این مراکز سوخت‌گیری هرکدام با داشتن مخازنی با ظرفیت ذخیره‌سازی مناسب، وظیفه سوخت‌رسانی به ناوگان هواپیمایی کشور در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان و فرودگاه ماهشهر را به‌ عهده دارند.

بنی‌سعید با اشاره به اینکه در این ایام سوخت هوایی بالگردهای هلال احمر، هوانیروز سپاه، نیروی دریایی ارتش و نیروی انتظامی در کنار سوخت موردنیاز هواپیماهای مسافربری در مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان، تأمین و ذخیره‌سازی شده است، گفت: کارکنان مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی این منطقه به‌صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

وی یادآور شد: پروازها از فرودگاه بین‌المللی شهر آبادان و ماهشهر در بازه زمانی یادشده به مقصدهای مشهد، تهران، شیراز، اصفهان و کیش انجام شده است.

کد خبر 646461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =