آیین تکریم و معارفه معاون پیشین و جدید رسانه‌های روابط‌ عمومی وزارت نفت برگزار شد

آیین تکریم و معارفه معاون پیشین و جدید نشریات، شانا و توسعه شبکه‌های اطلاع‌رسانی دیجیتال روابط‌ عمومی وزارت نفت با حضور مدیرکل اداره روابط‌ عمومی این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، آیین تکریم مصطفی راضی جلالی، معاون پیشین نشریات، شانا و توسعه شبکه‌های اطلاع‌رسانی دیجیتال روابط‌ عمومی وزارت نفت و معارفه پرستو یونچی به‌عنوان معاون جدید نشریات، شانا و توسعه شبکه‌های اطلاع‌رسانی دیجیتال روابط‌ عمومی این وزارتخانه صبح امروز (چهارشنبه، ۲۸ شهریور) با حضور مجید بوجارزاده، مدیرکل روابط عمومی  وزارت نفت برگزار شد.

 بوجارزاده در سخنانی در این آیین با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه‌های مختلف در هر دسته‌بندی باید همه اجزا ذیل یک مدیریت واحد باشد، گفت: اینکه جزیره‌ای کار را انجام دهیم، نمی‌توانیم به هدف اصلی برسیم و از امکانات بهینه استفاده نمی‌شود، همچنین انسجام سازمانی کاهش می‌یابد.

وی با قدردانی از «مصطفی راضی جلالی» برای قبول مسئولیت این بخش طی ماه‌های گذشته، ادامه داد: با توجه به تجربه خانم یونچی در این زمینه، حوزه معاونت نشریات، شانا و توسعه شبکه‌های اجتماعی را به وی تفویض می‌کنیم.

مدیرکل روابط‌ عمومی وزارت نفت افزود: انسجام‌بخشی در این حوزه باید به‌صورت کامل اتفاق بیفتد و با یک هدف و مسیر مشخص حرکت کنید تا به اهدافی که وزارت نفت در دوره جدید دارد، برسیم.

بوجارزاده با اشاره به اینکه باید مرجعیت رسانه‌ای به وزارت نفت بازگردد، تصریح کرد: هر اتفاقی که در صنعت نفت می‌افتد باید با تولیدات خبری شانا اعلام شود.

وی با تأکید بر اینکه جامعه نیاز به امید دارد، گفت: باید اطلاع‌رسانی به‌موقع، مناسب و مطلوب و اقناع جامعه را در دستور کار خود قرار دهیم.

مدیرکل روابط‌ عمومی وزارت نفت تأکید کرد: ناترازی‌های مختلفی مانند ناترازی بنزین، گاز و... وجود دارد که وزارت نفت به‌تنهایی نمی‌تواند آن را حل کند و نیاز به همکاری فرادستگاهی است، بنابراین باید اطلاع‌رسانی درستی پیش از اتخاذ هر تصمیمی داشته باشیم و با شفافیت این ارتباط مناسب را بین مردم و بدنه وزارت نفت ایجاد کنیم.

 بوجارزاده با تأکید بر اینکه شرکت‎‌های تابع باید با رسانه‌های اداره کل وزارت نفت همراه باشند، بیان کرد: این‌گونه می‌توانیم اثربخشی بهتری داشته باشیم.

پرستو یونچی، معاون نشریات، شانا و توسعه شبکه‌های اطلاع‌رسانی دیجیتال روابط‌ عمومی نیز با تأکید بر اینکه حضور در رسانه‌های روابط‌ عمومی وزارت نفت، کار توأم با عشق و علاقه است، گفت: با توجه به شرایط کنونی، کار سختی پیش رو داریم و این دولت برای موفقیت نیاز به همدلی دارد.

وی تأکید کرد: البته باید به مسائل معیشتی نیز توجه شود اما برای عبور از این شرایط، به علاقه، همراهی و همدلی بازگردیم.

کد خبر 646480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =