۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
  • کد خبر: 646482
سرپرست شرکت حفاری شمال منصوب شد

مدیرعامل هلدینگ انرژی سینا با صدور حکمی، «روح‌الله عبدی» را به‌عنوان سرپرست شرکت حفاری شمال منصوب کرد.

به گزارش شانا به‌نقل از هلدینگ انرژی سینا، علیرضا سلمان‌زاده در آیین تکریم و معارفه سرپرست شرکت حفاری شمال ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های اعضای هیئت مدیره در مدت یک سال و نیم گذشته بیان کرد: شرکت حفاری شمال در مسیر تحول و پیشرفت بزرگی قرار دارد که امیدواریم با تلاش و همدلی همه همکاران، این مسیر بهتر از گذشته ادامه یابد.

وی با بیان اینکه توسعه میدان‌های نفت و گاز و فعالیت در بالادست صنعت نفت به‌عنوان یکی از مأموریت‌های اصلی بنیاد تعریف شده است، ابراز امیدواری کرد که این شرکت به اهداف و مأموریت‌های تعریف و تعیین‌شده به نحو مطلوب دست یابد.

مدیرعامل هلدینگ انرژی سینا ضمن آرزوی موفقیت برای عبدی به‌عنوان سرپرست شرکت حفاری شمال تأکید کرد: در مسیر پیشرفت امور یکی از مسائلی که باید مورد توجه و اهتمام قرار گیرد، توجه بیش از پیش به معیشت کارکنان شرکت و بهبود شرایط کاری است. در گذشته اقدام‌هایی به‌منظور ارتقای سطح معیشت و رفاه همکاران انجام شد، اما با نقطه مطلوب فاصله داریم و این موضوع باید همواره در اولویت باشد.

سلمان‌زاده سرپرست جدید شرکت حفاری شمال را پرورش‌یافته مکتب این شرکت و فرزند همین خانواده خواند و گفت: آقای عبدی از جمله همکاران متخصص و فنی شرکت حفاری شمال است که معتقدیم در حوزه مدیریت شرکت نیز می‌تواند موفق و بالنده باشد.

روح‌الله عبدی، دانش‌آموخته مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه صنعت نفت اهواز و «تورنهایم» کشور نروژ است که از سال ۱۳۸۶ فعالیت در شرکت حفاری شمال را آغاز کرده است. وی در مدت ۱۶ سال گذشته مسئولیت‌های مختلفی در شرکت حفاری شمال به‌عهده داشته که از آن جمله می‌توان به سرپرست مدیریت بازاریابی، سرپرست مدیریت پروژه اروندان، سرپرست پروژه مستقل خزر، معاون فنی مهندسی شرکت، مدیر امور مهندسی و مدیریت پروژه‌های حفاری شرکت حفاری شمال اشاره کرد.

پیش از این نیز علیرضا سلمان‌زاده، مدیرعامل هلدینگ انرژی سینا، مدیرعاملی شرکت حفاری شمال را به‌عهده داشت که با حکم حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به‌عنوان مدیرعامل هلدینگ انرژی سینا منصوب شد.

کد خبر 646482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =