تأمین سوخت بیش از ۳۵ هزار دستگاه ادوات کشاورزی در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از مصرف بیش از ۹۵ میلیون لیتر نفت‌گاز در بخش کشاورزی استان در ۶ ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی در دیدار با فرماندار شهرستان دیواندره گفت: این شرکت با تهیه زیرساخت‌های لازم و هماهنگی‌های انجام‌شده، سوخت ۳۵ هزار و ۴۰۰ دستگاه ادوات بخش کشاورزی استان را به‌صورت الکترونیکی توزیع می‌کند.

وی به مباحث کشاورزی و فعالیت ۷۶۰۰ دستگاه ادوات کشاورزی در شهرستان ‌دیواندره اشاره کرد و افزود: در ۶ ماه نخست امسال در بخش کشاورزی این شهرستان، ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز تأمین و توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال با افزایش ‌۱۳درصدی همراه بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از فعال‌بودن هشت جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و پنج جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در ناحیه دیواندره خبر داد و گفت: عملیات احداث یک جایگاه عرضه سوخت نیز در دست اقدام است که با توجه به تعداد مجاری عرضه موجود و گستردگی جغرافیایی مطلوب این جایگاه‌ها، زمینه ارائه خدمات مطلوب و دسترسی بهتر شهروندان به فرآورده‌های نفتی مهیا شده است.

نوکانی با اشاره به آغاز تأمین و ذخیره‌سازی نفت سفید موردنیاز بخش روستایی استان و توزیع الکترونیکی آن، افزود: هم‌اکنون ۶ هزار خانوار نفت سفیدسوز در استان وجود دارند که سهمیه سالانه آن‌ها روی کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح تخصیص نفت‌گاز در مسیر براساس اسناد حمل برخط به‌منظور سامان‌دهی چرخه عرضه و تقاضای نفت‌گاز، عدالت در توزیع و صیانت از منابع ملی، مقابله با قاچاق و مصرف نامتعارف سوخت و...، خواستار همکاری فرمانداران و دیگر نهادهای مرتبط برای اجرای مطلوب این طرح در استان شد.

فرماندار شهرستان دیواندره نیز با بیان نظرها و پیشنهادهای خود درباره فعالیت انجام‌شده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، به‌ویژه تأمین و توزیع سوخت بخش کشاورزی این شهرستان، ارسال و ذخیره‌سازی سوخت روستاها، فعالیت مطلوب مجاری عرضه و...، از عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان قدردانی کرد.

کد خبر 646540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =