شناسایی ۹۴۵ خودرو نفت‌گازسوز در زاهدان به دلیل سوءاستفاده از کارت سوخت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان اعلام کرد که مالکان ۹۴۵ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و کامیون سنگین و نیمه‌سنگین، به‌دلیل سوءاستفاده از کارت هوشمند سوخت از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

به گزارش شانا به‌ نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، قربانعلی مردانی دراین‌باره توضیح داد: این خودروها که بیشتر آنها اتوبوس و مینی‌بوس هستند، با استفاده از بارنامه و صورت‌وضعیت صوری و بدون جابه‌جایی مسافر، مبادرت به قاچاق سوخت می‌کردند که با پیگیری و بررسی پلیس امنیت اقتصادی کشور شناسایی شدند و موضوع به منطقه زاهدان اعلام شد.

وی ادامه داد: کارت‌های سوخت شناسایی‌شده، از ۱۴ مرداد تاکنون در مکاتباتی در چند مرحله (در هر مرحله ۲۵۰ عدد کارت سوخت) از سوی این شرکت به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان تصریح کرد: کارت‌های سوخت خودروهای نفت‌گازسوز شامل اتوبوس، مینی‌بوس و کامیون بنابر دستور پلیس امنیت اقتصادی کشور غیرفعال و وارد لیست خاکستری شدند و به‌منظور برخورد قضایی از سوی این شرکت به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

مردانی یادآور شد: تعداد زیادی از کارت‌های سوخت به‌دلیل اخلال در نظام اقتصادی کشور و قاچاق سوخت در سراسر کشور از سوی پلیس امنیت اقتصادی شناسایی شدند که از این تعداد ۹۴۵ عدد کارت سوخت مربوط به منطقه زاهدان است.

کد خبر 646579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =