رشد ۱۸درصدی فروش صادراتی شرکت نفت سپاهان

فروش صادراتی شرکت نفت سپاهان در پنج‌ماه نخست امسال نسبت به دوره مشابه پارسال با رشد ۱۸درصدی همراه بوده است.

به گزارش شانا به نقل از خبرگزاری تسنیم، شرکت نفت سپاهان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان روغن پایه و فرآورده‌های حوزه روانکار در ایران و خاورمیانه است که نقش مهمی در تأمین نیاز داخلی روغن‌موتور و دیگر محصولات صنعت روانکار دارد.

بررسی آمار کدال نشان می‌دهد که مجموع فروش داخلی و فروش صادراتی شرکت نفت سپاهان در پنج‌ماه نخست امسال نسبت به دوره مشابه پارسال با رشد همراه بوده است.

از ابتدای امسال تا پایان مردادماه، چهار هزار و ۲۸۳ میلیارد تومان انواع محصولات تولیدی شرکت نفت سپاهان در بازار داخلی به فروش رسیده که این رقم نسبت به فروش سه هزار و ۵۷۲ میلیارد تومانی پنج‌ماهه نخست سال ۱۴۰۲، رشدی ۲۰درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین در این مدت، فروش صادراتی محصولات تولیدی نفت سپاهان بیش از پنج هزار و ۵۰۷ میلیارد تومان بوده که نسبت به فروش چهار هزار و ۶۵۲ هزار تومانی محصولات این شرکت در پنج‌ماه نخست سال ۱۴۰۲، رشدی ۱۸درصدی داشته است.

در بین همه محصولات تولیدی شرکت نفت سپاهان، بیشترین مقدار رشد تولید را در روغن موتور دیزلی، روغن پایه، روغن‌های فرآیندی و پارافین شاهد هستیم.

همچنین در بین محصولات صادراتی این شرکت، صادرات روغن‌های صنعتی رشد قابل‌توجهی داشته و با رشد ۵۴درصدی در تناژ فروش و رشد ۱۱۸درصدی در درآمد حاصل از صادرات این محصول روبه‌رو بوده است.

کد خبر 646636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =