برگزاری نشست پیش‌بینی‌ تولید و بهره‌دهی چاه‌های شرکت نفت فلات قاره ایران در نیمه دوم ۱۴۰۳

نشست پیش‌بینی‌ تولید و بهره‌دهی چاه‌های شرکت نفت فلات قاره ایران در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ به‌منظور بررسی عملکرد و پیش‌بینی اقدام‌های انجام‌شده برای افزایش بهره‌دهی چاه‌ها و تولید برگزار شد.

به گزارش  شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، نشست پیش‌بینی‌ بهره‌دهی چاه‌های شرکت نفت فلات قاره ایران روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (سوم و چهارم مهر) با حضور علیرضا مهدی‌زاده، مدیرعامل این شرکت، مدیران، رؤسای ستادی شرکت نفت فلات قاره و برخی از کارکنان شرکت ملی نفت در سالن همایش‌های بین‌المللی این شرکت برگزار و عملکرد تولید شرکت نفت فلات قاره در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ و برنامه‌های پیش‌بینی تولید و بهره‌دهی چاه‌ها در نیمه دوم امسال بررسی شد.

در روز نخست این نشست، عملکرد تولید و پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌ها در مناطق عملیاتی خارک، بهرگان و قشم و در روز دوم عملکرد مناطق لاوان، کیش و سیری بررسی و برای رفع چالش‌ها و تنگناها، تصمیمات و راهکارهای لازم اتخاذ شد.

گفتنی است، نشست پیش‌بینی بهره‌دهی‌ چاه‌ها از کلیدی‌ترین نشست‌های این شرکت است که در آن افزون‌بر بر بررسی عملکرد و دستاوردها،‌ پیش‌بینی اقدام‌های انجام شده به‌منظور افزایش بهره‌دهی چاه‌ها و تولید انجام می‌شود.

کد خبر 646643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =