افزایش ۷.۶ درصدی سوخت‌رسانی به ناوگان حمل‌ونقل هوایی منطقه آبادان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان از افزایش ۷.۶ درصدی سوخت‌رسانی به ناوگان حمل‌ونقل هوایی در تابستان امسال در سطح منطقه خبر داد و گفت: این منطقه در این مدت بیش از ۶ میلیون و ۲۴۵ هزار لیتر سوخت هوایی توزیع کرده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، محمد بنی‌سعید در این‌ باره افزود: در این بازه زمانی، بیش از ۶ میلیون و ۲۴۵ هزار لیتر سوخت هوایی از مبدأ مراکز سوخت‌گیری هواپیمایی منطقه آبادان در شهرهای آبادان و ماهشهر به تعداد یک هزار و ۱۰۶ فروند هواپیما تخصیص داده شد.

وی گفت: این مراکز سوخت‌گیری هرکدام با داشتن مخازنی با ظرفیت ذخیره‌سازی مناسب، وظیفه سوخت‌رسانی به ناوگان هواپیمایی کشور در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان و فرودگاه ماهشهر را به‌عهده دارند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان با اشاره به اینکه در این ایام، سوخت هوایی بالگردهای هلال‌احمر، هوانیروز سپاه، نیروی دریایی ارتش و نیروی انتظامی در کنار سوخت موردنیاز هواپیماهای مسافربری در مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله‌ جمی آبادان، تأمین و ذخیره‌سازی شده است، تصریح کرد: کارکنان این مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی به‌صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی هستند.

بنی‌سعید یادآور شد: پروازها از فرودگاه بین‌المللی شهر آبادان و ماهشهر در بازه زمانی یادشده به مقصدهای مشهد، تهران، شیراز، اصفهان و کیش انجام شده است.

کد خبر 646872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =