۸ مهر به‌عنوان روز «امدادگر گاز» نامگذاری شود

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز پیشنهاد کرد صدونودچهارمین روز سال که برابر با ۸ مهر است، به‌عنوان «روز امدادگر گاز یا روز ۱۹۴» نامگذاری شود.

به گزارش شانا، کامران ایمانی فولادی پیشنهاد نامگذاری این روز را به‌عنوان «روز امدادگر گاز» به‌منظور قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و ایثارگرانه نیروهای امدادی شرکت ملی گاز ایران مطرح کرد.

به گفته وی، نیروهای امداد شرکت گاز در مواقع بحران و حوادث غیرمترقبه، با جانفشانی و تعهد بالا به خدمت‌رسانی به مردم می‌پردازند و این پیشنهاد می‌تواند به‌عنوان نشانه‌ای از احترام و ارادت به تلاش آنها در نظر گرفته شود. 

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز بر اهمیت نقش این نیروها در حفظ امنیت و آرامش جامعه تأکید کرد و افزود: نیروهای امدادی ما همیشه در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند و قدردانی از آنان نه‌تنها وظیفه ماست، بلکه می‌تواند انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت‌هایشان باشد.

ایمانی فولادی برای حمایت از این پیشنهاد اعلام کرد: ایجاد یا پیوستن به یک کارزار آنلاین برای جمع‌آوری امضاها به‌منظور نشان دادن حمایت عمومی از این پیشنهاد می‌تواند توجه مسئولان را جلب کند.

۸ مهر به‌عنوان روز «امدادگر گاز» نامگذاری شود

وی بیان کرد: ایجاد موج خبری و پویش رسانه‌ای به‌منظور جلب توجه افکار عمومی نسبت به این شغل در جامعه از دیگر راهکارهایی است که می‌توان برای ثبت این روز اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: این شرکت به‌منظور قدردانی از نیروهای امداد گاز، برنامه‌ای با عنوان آزمون ایفرد و آمادگی جسمانی نیروهای امدادی برگزار و برای برجسته کردن نقش آنان یکی از قدیمی‌ترین امدادگران شرکت ملی گاز ایران که دوران بازنشستگی خود را در استان البرز سپری می‌کند دعوت کرد و از او قدردانی شد.

کد خبر 646886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =