شرکت ملی گاز ایران نشان عالی «مسئولیت اجتماعی پیشرو» گرفت

شرکت ملی گاز ایران در چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، از میان ۱۰۰ شرکت پیشرو، نشان عالی مسئولیت اجتماعی «پیشرو» را از آن خود کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، این شرکت در چهارمین دوره این جشنواره و با حضور ۱۰۰ شرکت پیشرو در مسئولیت اجتماعی ارتباط‌محور که با هدف کمک به اعتلای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی در سازمان‌ها و بهینه‌سازی آنها با تأکید بر حوزه ارتباطات و برندینگ برگزار شد، نشان عالی مسئولیت اجتماعی «پیشرو» را کسب کرد.

براساس این گزارش، این آیین روز سه‌شنبه (۲۴ مهر) با حضور «محمدجعفر قائم‌پناه»، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در مرکز همایش‌های صداوسیما و با حضور شرکت‌های فعال در حوزه مسئولیت اجتماعی برگزار شد.

این آیین حول اقدام‌هایی مانند ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشدیافته» و «پیشرو» و اعطای لوح سپاس انجمن بین‌المللی روابط عمومی به شرکت‌های دوستدار محیط زیست برگزار شده است.

بنا بر این گزارش، در بخشی از لوح سپاس اهدایی به شرکت ملی گاز ایران آمده است: «هیئت داوران چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با درک بایسته از اهمیت مسئولیت اجتماعی و لزوم تقویت این رویکرد بین سازمان‌ها، به این ضرورت توجه دارد و بر این اساس، به پاس توجه، تأکید، برنامه‌ریزی، استقرار و اقدام در زمینه مسئولیت اجتماعی توسط آن مدیریت محترم، نشان عالی مسئولیت اجتماعی «پیشرو» را به آن شرکت تقدیم می‌کند.»

شایان ذکر است در حاشیه برگزاری این دوره از جشنواره، از ظرفیت‌های موجود، به‌منظور اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی و فعالیت‌های شرکت ملی گاز ایران استفاده شد.

کد خبر 647010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =