نقش راهبردی روابط عمومی‌ها در تبیین دستاوردهای صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی

سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی روابط عمومی این شرکت را روابط عمومی کل صنعت برشمرد، گفت: روابط عمومی و رسانه‌ها نقشی مهم و راهبردی در مسیر تبیین دستاوردهای این صنعت ارزش‌آفرین برعهده دارند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، حسن عباس‌زاده در آیین تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی این شرکت اظهار کرد: باید در روابط عمومی به شفافیت، تعامل با رسانه‌ها و  افزایش روحیه همگرایی و همکاری توجه و در حوزه خبر و رسانه نیز از همه ظرفیت‌ها به شکل مطلوب استفاده شود.

وی با بیان اینکه پیش از این روابط‌ عمومی‌های صنعت پتروشیمی عملکردی مطلوب داشته‌اند، گفت: با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود می‌توان نقاط قوت صنعت را با اطلاع‌رسانی مناسب و مستمر در جامعه انعکاس داد و این هدف با توجه به گستردگی صنعت باید با جدیت تداوم یابد.

سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی، روابط عمومی این شرکت را روابط عمومی کل صنعت دانست و افزود: فعالیت‌های بزرگی برای توسعه کشور در صنعت پتروشیمی انجام می‌دهیم که به‌دلیل بخشی‌نگری مغفول می‌ماند و لازم است این اقدام‌ها برای امیدآفرینی به‌صورت مناسب در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

عباس‌زاده تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست در دوره‌های گذشته با تلاش‌های روابط عمومی به بهترین شکل برگزار شده است و در دوره جدید هم از این ظرفیت برای کمک به بازار و توسعه صنایع تکمیلی استفاده خواهد شد.

کد خبر 647013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =