رشد ۱۱ درصدی مصرف بنزین در منطقه فارس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از رشد ۱۱ درصدی مصرف بنزین در ۶ ماهه نخست امسال در این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسدالله طاهری ضمن قدردانی از همکاری و تلاش همه کارکنان منطقه و نواحی در سوخت‌رسانی بی‌وقفه در استان گفت: نزدیک به یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون لیتر بنزین در این مدت در استان فارس تأمین و توزیع شده است.

وی با اشاره به موقعیت و گستردگی عملیات سوخت‌رسانی در فارس افزود: در ۶ ماه نخست امسال به‌طور میانگین روزانه حدود هشت میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در سطح استان تأمین و توزیع شده است که این مهم با همکاری و همراهی شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی، رانندگان زحمتکش نفتکش، مالکان مجاری عرضه سوخت مایع (بنزین و نفت‌گاز) و شرکت‌های صاحب‌نشان محقق شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با بیان اینکه سهم منطقه فارس از مصرف سوخت کشور حدود هشت درصد است، اعلام کرد: همه ۳۲۸ باب مجاری عرضه سوخت مایع (بنزین و نفت‌گاز) با بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نازل در سطح استان فعال و سوخت‌رسانی به مردم فارس به‌طور مطلوب انجام می‌شود.

طاهری با اشاره به اینکه از این حجم مصرف بنزین، سهم ناحیه مرکزی شیراز بیش از ۵۰ درصد بوده است، گفت: افزایش سفرها در نوروز و تابستان امسال از جمله عوامل رشد ۱۱ درصدی مصرف بنزین در استان نسبت به مدت مشابه پارسال است.

کد خبر 647035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =