گازرسانی به ۵۰ صنعت عمده و جزء دیگر در استان کرمان

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه تاکنون یک‌هزار و ۸۳۵ صنعت عمده و جزء در این استان به شبکه گاز طبیعی متصل شدند، از گازرسانی به ۵۰ صنعت دیگر خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا سلیمانی در تشریح این خبر گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۵۰ صنعت عمده و جزء در کرمان گازرسانی شدند.

وی ادامه داد: با احتساب این تعداد، صنایع گازدار استان به یک هزار و ۸۳۵ واحد رسید که از این تعداد یک هزار و ۵۲۸ مورد جزو صنایع جزء و ۳۰۷ مورد آن مربوط به صنایع عمده هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: تأمین سوخت مایع در گذشته برای صنایع که دارای مصرف فراوان بودند با دشواری‌های زیادی از جمله تردد سخت کامیون‌های حمل سوخت یا معضل بزرگ ذخیره‌سازی سوخت روبه‌رو بود که خوشبختانه اکنون با اجرای طرح‌های گازرسانی سالانه شاهد کاهش قابل توجهی در مصرف سوخت‌های مایع هستیم.

سلیمانی با اشاره به اینکه این شرکت در یک سال اخیر با تمرکز بر مناطق کمتربرخوردار استان به ویژه شهرهای جنوبی پروژه های گازرسانی خود را پیش برده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از صنایع جزء و عمده استان در بخش جنوبی واقع شده‌اند، از صاحبان صنایع و گلخانه‌ها در این منطقه می‌خواهیم به‌منظور توسعه پایدار استان با دریافت اشتراک به جمع مشترکان گاز بپیوندند و از این نعمت الهی که به لحاظ محیط زیستی از انرژی‌های پاک به‌شمار می‌رود، بهره­‌مند شوند.

کد خبر 647043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =