معاون پارلمانی وزیر نفت از دانشگاه صنعت نفت آبادان بازدید کرد

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت ضمن بازدید از دانشگاه صنعت نفت آبادان گفت: این دانشگاه حدود ۹ دهه است که امتحان خود را پس داده و ما در سطح ملی کمتر مجموعه‌ای منسجم مانند این دانشگاه داریم.

به گزارش شانا به نقل از دانشگاه صنعت نفت آبادان، بهروز نعمتی در نشست امروز (شنبه، ۲۸ مهر) خود با مدیران این دانشگاه با تأکید بر اینکه دانشگاه صنعت نفت یکی از بازوهای اساسی تربیت نیروی انسانی وزارت نفت است، اعلام کرد: این دانشگاه حدود ۹ دهه است که امتحان خود را پس داده و ما در سطح ملی کمتر مجموعه منسجمی مانند این دانشگاه داریم.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعت نفت آبادان در گذشته در سطح بین‌المللی سرآمد و شناخته شده بود، از لزوم بازسازی این گذشته پرافتخار گفت و تأکید کرد: معاونت پارلمانی وزارت نفت در کنار دانشگاه بوده و خواهد بود.

بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست سیدمحمد مولوی، نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تقویت دانشگاه صنعت نفت که به نام آبادان شناخته می‌شود تأکید کرد و گفت: مجلس آمادگی حل هر مشکلی در روند دانشگاه را دارد.

در پایان این نشست تمبر رسمی هشتادوپنجمین سالگرد تأسیس دانشگاه صنعت نفت از سوی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت امضا شد.

کد خبر 647048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =