افزایش ظرفیت تولید روزانه ۶۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز اروندان

مدیر منطقه آزادگان جنوبی گفت: تعمیرات اساسی، کارهای خودابتکاری، برق‌کشی تازه و تأمین برق پایدار و حذف دیزل ژنراتورها در واحد سیار فرآورشی (اسکیدمونتد) شرکت نفت و گاز اروندان، افزون بر افزایش تولید روزانه ۶۰ هزار بشکه نفت، سبب کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و آلاینده‌ها شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، رضا جعفری درباره اقدام‌های انجام‌شده به‌منظور افزایش تولید واحد سیار فرآورشی بیان کرد: این اقدام‌ها به تسهیل روند کار و کاهش هدر رفتن سرمایه منجر شده است.

وی همچنین بر اهمیت حفظ محیط زیست در کنار تولید تأکید کرد و افزود: با حذف دیزل ژنراتورها، آلودگی‌های زیست‌محیطی نیز به‌ مقدار قابل‌توجهی کاهش یافته است.

مدیر منطقه آزادگان جنوبی توجه به مسائل فنی به‌منظور تسهیل فرایندها و افزایش بهره‌وری تولید را از اولویت‌های شرکت نفت و گاز اروندان دانست و بیان کرد: انجام اقدم‌های اخیر در اسکیدمونتد سبب افزایش تولید این کارخانه به بیش از ۶۰ هزار بشکه در روز شده است.

همچنین رضا طرفی، سرپرست عملیات بهره‌برداری اسکیدمونتد شرکت نفت و گاز اروندان نیز گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی مدیریت ارشد اروندان، تمهیدهای انجام‌شده و خرید تجهیزات مانند ترانس و لوازم، انتقال برق این مجموعه از دو ماه گذشته انجام شد و سرانجام کار با سرعت پایان یافت و برق پایدار وارد مدار شد.

وی افزود: تولید و نگهداشت در این کارخانه به‌خوبی در حال انجام است و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان نقش مهمی در این موفقیت داشته است و هم‌اکنون نیز چند طرح ابتکاری برای افزایش تولید در نظر گرفته شده که در مرحله کارشناسی قرار دارند.

سرپرست عملیات بهره‌برداری اسکیدمونتد شرکت نفت و گاز اروندان تأکید کرد: این اقدام‌های مؤثر نه‌تنها سبب افزایش تولید و بهره‌وری شرکت‌شده، بلکه نقش ارزشمندی در حفظ و بهبود محیط زیست داشته است.

کد خبر 647711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =