هزینه ۱۹۶ میلیون دلاری آمریکا برای نوسازی خطوط سراسری انتقال گاز

ایالات متحده آمریکا برای نوسازی شبکه خطوط لوله انتقال گاز نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار هزینه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، اداره ایمنی خطوط لوله و مواد خطرناک وزارت حمل‌ونقل روز سه‌شنبه (یکم آبان) اعلام کرد که دولت آمریکا در مجموع ۱۹۶ میلیون دلار برای تعمیر و جایگزینی خطوط لوله گاز طبیعی قدیمی در ۲۰ ایالت کمک مالی اعطا خواهد کرد.

کمک‌های مالی که ازسوی قانون زیرساخت‌های دو حزبی جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا تأمین می‌شود، ۶۰ پروژه نوسازی را شامل می‌شود.

این بودجه که برای جایگزینی لوله‌های قدیمی و مستعد نشت، هزینه‌های انرژی را افزایش می‌دهند و به آسیب‌های محیط زیستی کمک می‌کنند، متمرکز خواهد شد.

پیت بوتیگیگ، وزیر حمل‌ونقل آمریکا گفت: فرسودگی خطوط لوله انتقال گاز طبیعی مستعد نشتی می‌تواند خطرناک باشد، هزینه‌های انرژی را برای خانواده‌ها بالا ببرد و به محیط زیست آسیب برساند، به همین دلیل است که دولت بایدن از بودجه برای جایگزینی خطوط لوله قدیمی حمایت می کند. 

علی زیدی، مشاور ملی آب و هوای کاخ سفید، گفت: ما در تلاش‌های خود برای کاهش آلودگی - از جمله آلاینده‌های فوق‌العاده مانند متان - پیشرفت خیره‌کننده‌ای داریم و در عین حال هزاران شغل  در اتحادیه ایجاد می‌کنیم و هزینه‌های انرژی را برای آمریکایی‌ها کاهش می‌دهیم.

کد خبر 647866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =