می‌توان با از بین بردن ناترازی‌ها به‌سمت رونق تولید حرکت کرد

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه امروز مشکلات کشور با ایجاد ناترازی در حوزه‌های مختلف گره خورده است، گفت: می‌توانیم با از بین بردن این ناترازی‌ها حامی اقشار محروم جامعه باشیم و در کنار آن به سمت رونق تولید حرکت کنیم.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، مسعود پزشکیان امروز (دوشنبه، هفتم آبان) در دیدارهایی جداگانه‌ میزبان اعضای مجمع نمایندگان استان‌های قزوین، گلستان، ‌کرمانشاه و اعضای فراکسیون شمال غرب کشور بود و در این دیدارها با تأکید بر اینکه تحقق شعار وفاق ملی در کشور نیازمند کار و حل مشکلات مردم است، اظهار کرد: امروز باید با وفاق و پرهیز از دعواهای گروهی و جناحی، به‌ سمت حل مشکلات مردم حرکت کنیم. امروز دولت تلاش کرده در تصمیم‌های خود، از نگاه سیاسی فاصله بگیرد تا بتواند شعار وفاق را تحقق بخشد.

وی با قدردانی از همراهی و همدلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمان معرفی وزیران پیشنهادی از سوی دولت افزود: امروز تفاوتی بین دولت و مجلس نیست و همه در کنار یکدیگر هستیم تا بتوانیم کشور را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

رئیس‌جمهوری با تأکید بر سخنان نمایندگان مجلس مبنی بر فعال کردن ظرفیت کشورهای همسایه برای تحقق گشایش‌های اقتصادی در کشور و استان‌های مجاور تصریح کرد: باید سعی کنیم از ظرفیت کشورهای همسایه نظیر کشورهای برادر و دوست ترکیه، ترکمنستان، آذربایجان، عراق و ارمنستان با ایجاد بازارهای مرزی مشترک، سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف بهره بگیریم.

پزشکیان با بیان اینکه امروز مشکلات عدیده کشور با ایجاد ناترازی در حوزه‌های مختلف گره خورده است، گفت: همه باید به‌دنبال رفع ناترازی‌های ایجادشده در همه حوزه‌ها باشیم. در آب، برق، گاز، محیط زیست و سایر موارد ناترازی داریم. می‌توانیم با از بین بردن این ناترازی‌ها، حامی اقشار محروم جامعه باشیم و در کنار آن به سمت رونق تولید حرکت کنیم.

کد خبر 648108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =