به گزارش شانا، کرامت ویسکرمی در گفتوگو با شبکه خبر با اشاره به اختلال ایجاد شده در سامانه پرداخت جایگاهها اظهار کرد: سامانه هوشمند سوخت جایگاهها در سراسر کشور فعال است و هیچ مشکلی وجود ندارد و مشکل ایجاد شده مربوط به سامانه پرداخت الکترونیکی بهای سوخت بانک ملت است که بهزودی رفع میشود.
وی با بیان اینکه در این مدت هموطنانی که به جایگاههای سوخت مراجعه میکنند، میتوانند پرداخت خود را بهصورت نقدی و یا با پوزهای سیار مربوط به بانکهای دیگر انجام دهند، تصریح کرد: تنها پوزهای مربوط به بانک ملت دچار اختلال شده است که تا دقایقی دیگر به روال عادی باز میگردد.
نظر شما