به گزارش شانا، مسعود رحیمی، مدیرکل بازرسی نظارت بر عملکرد و رسیدگی به شکایات امروز (چهارشنبه، اول اسفند) در حاشیه آیین افتتاح دفتر هماهنگی ملاقات مردمی و رسیدگی به شکایات وزارت نفت ضمن قدردانی از مسئولان مربوطه نسبت به فراهم کردن بسترهای سختافزاری و نرمافزاری برای راهاندازی دفتر مذکور، اهداف مورد نظر اداره کل بازرسی در راهاندازی این دفتر را تشریح کرد و گفت: تقویت و تثبیت اعتماد عمومی مردم به دولت و افزایش رضایت مردم عزیز میهن اسلامی و کارکنان خدوم صنعت نفت از طریق ارتقای کیفیت و پاسخگویی بهموقع و در شأن این عزیزان، کاهش فاصله میان مردم و مسئولان و نهادینه کردن فرهنگ مردمداری در صنعت نفت و بیان بیواسطه مطالبات مردم و کارکنان به مدیران با رویکرد افزایش سرعت، دقت و ارتقای سطح کیفیت در پذیرش، تکریم و رسیدگی به مراجعات مردمی و بهرهگیری از نیروهای متعهد و مردمی و استفاده حداکثری از سامانههای هوشمند الکترونیکی ازجمله سامانه رسیدگی به شکایات وزارت نفت از اهداف مهم راهاندازی این دفتر است.
وی افزود: امید است با یاری خداوند متعال و حمایت مدیران ارشد وزارت نفت و بهرهمندی از توان و امکانات ادارهها و شرکتهای تابع، امکان ارتقای سامانههای هوشمند الکترونیکی بهمنظور بهبود خدمترسانی به جامعه هدف میسر شود، همچنین با بهکارگیری ظرفیت والای نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآمد در این دفتر، امکان تعامل مفید، مؤثر، روان و کارآمد بین مسئولان و جامعه هدف اعم از حضوری و غیرحضوری برای بیان خواستهها و گزارشهای مردمی ایجاد شود.
دفتر هماهنگی ملاقات مردمی و رسیدگی به شکایات وزارت نفت با هدف تقویت بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه اجتماعی و پشتوانه مردمی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با توجه به محوریت عدالتمحوری، مردمسالاری، پاکدستی، فسادستیزی و قانونمداری مورد نظر ریاست جمهوری تأسیس شد. این دفتر به دستور محسن پاکنژاد، وزیر نفت و با هماهنگی مدیرکل دفتر وزارتی و مساعدت معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، راهاندازی شد.
نظر شما