پتروشیمی ارومیه برای رفع نیازهای دانش‌محور تفاهم‌نامه‌ امضا کرد

شرکت پتروشیمی ارومیه برای رفع نیازهای دانش‌محور خود تفاهم‌نامه‌ای با پمپ‌سازی فراز صنعت در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امضا کرد.

به گزارش شانا به‌نقل از پتروشیمی ارومیه، تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت پتروشیمی ارومیه و پمپ‌سازی فراز صنعت هم‌زمان با روز پایانی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و در حضور مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، و عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امضا شد.

در این تفاهم‌نامه بر رفع نیازهای دانش‌محور شرکت پتروشیمی ارومیه در حوزه پمپ‌های اسید کلریدریک در واحد سولفات پتانسیم (SOP) و واحد پلی‌آلومینیوم کلراید (PAK) تأکید شده‌ است.

برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان تعمیرات و مهندسی شرکت پتروشیمی ارومیه در زمینه نگهداری پمپ‌های اسید کلریدریک، تأمین به‌موقع قطعات یدکی، تعمیر پمپ‌های معیوب و معرفی و جایگزینی پمپ‌های تازه با بهره‌وری و طول عمر بالا، و همکاری برای تهیه و تحویل نقشه‌ها ‌و اسناد مهندسی درخصوص موضوعات مورد توافق، از مفاد این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه به‌منظور حفظ تولید مستمر محصول کود سولفات پتاسیم و واحد تولیدی پلی‌آلومینیوم کلراید در هفت ماده از سوی اکبر اسمعیلی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه، و رضا سعیدی، مدیرعامل شرکت پمپ‌سازی فراز صنعت امضا شد.

کد خبر 641631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =