بیش از 48 هزار نفر در عسلویه مشغول کار هستند

دفتر امور منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت اعلام کرد: تعداد نیروهای انسانی شاغل در طرح های پیمانکاری عسلویه در تیر ماه سال جاری، 48 هزار و 190 نفر بوده است.

به گزارش خبرنگار شانا، دفتر امور منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت در مورد برخی شائبه ها در باره کندی پروژه ها و کاهش تعداد نیروهای مشغول به کار در عسلویه عنوان کرده است: مجموع نیروهای انسانی شاغل در طرح های پیمانکاری عسلویه در تیر ماه سال جاری، 48 هزار و 190 نفر بوده است که به تفکیک در شرکت ملی صنایع پتروشیمی 29 هزار و 573 نفر، در شرکت ملی نفت ایران 15 هزار و 174 نفر، در شرکت ملی گاز ایران 3 هزار و 433 نفر و در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی 10 نفر  مشغول فعالیت بوده اند.

دکتر منصور معظمی، معاون دفتر امور منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت نیز در این باره تصریح کرده است: آمار رسمی منتشر شده در باره تعداد شاغلان در عسلویه، دو برابر تعدادی است که منابع غیر رسمی اعلام کرده اند.

در منطقه عسلویه به عنوان قطب صنعتی ایران در حال حاضر 10 فاز گازی و 2 فاز پتروشیمی مشتمل بر چندین مجتمع پتروشیمی در حال ساخت است، همچنین 5 فاز گازی و چند مجتمع پتروشیمی از جمله مجتمع پتروشیمی نوری (برزویه) که بزرگترین واحد آروماتیکی جهان است در حال بهره برداری است.

کد خبر 112874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =