382 هزار ساعت کار بدون حادثه در شرکت پخش استان چهار محال و بختیاری

مهرداد قلی پور گفت: سال گذشته نزدیک به 382 هزار و 100 ساعت کار بدون حادثه و بدون حریق در شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، در مراسم روز ملی ایمنی و آتش نشانی که هفته پیش در محل این شرکت برگزار شد مهندس حسین صادقیان، مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به روز بودن و جوان بودن واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست یکی از ضرروت های اساسی ارتقا اچ.اس.یی در شرکت است.

رئیس اچ.اس.یی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری نیز در تشریح گزارش عملکرد واحد اچ.اس.یی شرکت در سال گذشته گفت: سال گذشته هیچ گونه حادثه و آتش سوزی در شرکت رخ نداده است.

وی با اشاره به برگزاری یک هزار و 600 ساعت آموزش اچ.اس.یی در نیمه دوم سال 86 در شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری افزود: در اول سال جاری یک هزار و 800 نفر ساعت آموزش برای کارکنان رسمی، پیمانکاری، رانندگان نفتکش و مسئولان مجاری عرضه شرکت برگزار کردیم.

قلی پور تشکیل جلسه های اچ.اس.یی به صورت ماهیانه، راه اندازی سالن ویژه اچ.اس.یی در شرکت، بازدید ماهیانه و سالیانه از وسایل و امکانات ایمنی و آتش نشانی (خاموش کننده ها، لوله ها و هایدرانت ها) حضور مسمتر کارکنان ایمنی و آتش نشانی و نظارت بر عملیات بارگیری و تخلیه را از مهمترین فعالیت های اچ.اس.یی برشمرد.

وی افزود: راه اندازی دو تریلر پمپ و لوپنتا، ایجاد شبکه هایدرانت بر روی مخزن 10 انبار نفت شهرکرد، بازدید از همه مجاری عرضه و فروشندگی در طرح درجه بندی جایگاه ها، نظارت مستمر بر فعالیت پیمانکارن، از رده خارج کردن 60 عدد خاموش کننده پودر و گاز و جایگزین کردن آنها، ارتباط مسمتر با سازمان حلال احمر، آتش نشانی شهرکرد و ستاد حوادث غیرمترقبه استان از دیگر اقدام های واحد اچ.اس.یی است.

در پایان این مراسم از واحدهای برتر ایمنی و آتش نشامی (انبار، مهندسی، حراست، تدارکات)، نفرهای برتر واحدهای عملیاتی و نواحی تابعه، کارکنان ایمنی و آتش نشانی و تیم هلال احمر و آتش نشانی استان به دلیل همکاری ویژه در رزمایش بزرگ ایمنی و آتش نشانی با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر 135213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =