بهره‌برداری از سالن ورزشی کارکنان انبار نفت شهید رجایی بندرعباس

سالن ورزشی بدنسازی انبار نفت شهید رجایی بندرعباس همزمان با گرامیداشت روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی بهره‌برداری شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان، احمد سالاری‌فر، مدیر این شرکت در آیین گرامیداشت روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی گفت: مهم‌ترین عامل چابکی کارکنان عملیاتی و آتش‌نشانی، ورزش و آمادگی جسمی است تا در صورت بروز هر حادثه‌ای، با قوت و قدرت کار را در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه برسانند.

وی ادامه داد: تأسیسات عملیاتی مهم مستقر در منطقه هرمزگان نیازمند حفاظت دقیق و مستمر است و کارکنان واحد اچ‌اس‌ائی منطقه تاکنون با هوشیاری از جان کارکنان و تجهیزات در برابر هرگونه حادثه، خطر و تهدید به‌درستی حفاظت کرده‌اند.

نوید نقی‌زاده، رئیس واحد ایمنی، آتش‌نشانی، بهداشت و محیط زیست منطقه هرمزگان نیز در این آیین با ارائه گزارشی از اقدام‌های انجام‌شده در این حوزه گفت: امروز مدیر و مسئولان منطقه در اینجا حضور یافتند تا از تلاش‌های انجام‌شده در انبارهای نفت، اسکله‌ها و تأسیسات عملیاتی در حوزه اچ‌اس‌ئی قدردانی کنند و این نشان از اهمیت این واحد در فرآیندهای عملیات ذخیره‌سازی و توزیع است.

در ادامه این نشست، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان و جمعی از مسئولان منطقه هرمزگان با حضور در تأسیسات عملیاتی منطقه، با اهدای گل از زحمات کارکنان سخت‌کوش این واحد قدردانی کردند.

کد خبر 646744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =