ایلامی‌ها در مصرف سوخت 40 میلیون لیتر صرفه جویی کردند

شانا _ گروه پالایش و پخش: اجرای برنامه‌های مختلف مدیریتی، سبب کاهش40 میلیون لیتری مصرف سوخت در 6 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در ایلام شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایلام با اعلام این خبر در باره روند مصرف سوخت در این استان گفت: در شش ماه نخست امسال مصرف فرآورده‌های نفتی در این استان کاهش یافت؛ به نحوی که در این دوره زمانی در مصرف بنزین بیش از 13 میلیون لیتر، مصرف نفت سفید 9 میلیون لیتر و در مصرف نفت‌گاز 17 میلیون لیتر نسبت به مدت مشابه سال گذشته صرفه جویی شده است.

مجتبی سرداری در باره عوامل مهم کاهش مصرف سوخت در منطقه ایلام گفت: توسعه جایگاه‌های سی.ان.جی، کارت اشتراک یارانه ای نفت سفید، قطع سهمیه منازل گازکشی شده، همچنین کوتاه‌تر شدن مسیر تردد نفتکش از دلایل عمده کاهش مصرف سوخت در این منطقه است.

وی ساخت و بهره برداری از تاسیسات بزرگ انبار نفت دره شهر، گشت و بازرسی و تعدیل سهمیه مصرف کنندگان عمده و جز،  شناسایی، تهیه برنامه نرم افزاری و دفترچه رایانه‌ای نفت‌گاز برای مصرف کنندگان جز را از دلایل دیگر کاهش مصرف سوخت در منطقه ایلام برشمرد.

استان 20 هزار و 150 کیلومتر مربعی ایلام، 545 هزار و 787 نفر را در خود جای داده است، با عراق 425 کیلومتر مرز مشترک دارد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایلام فعالیت خود را از سال 1355 آغاز کرده است و کار سوخت‌رسانی به هشت شهرستان و چهار ناحیه مرکزی، دهلران، دره‌شهر و سرابله را به عهده دارد.

کد خبر 147019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =