صرفه‌جویی یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار لیتری مصرف نفت‌گاز در منطقه ایلام

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: با پایش و کنترل سوخت مصرفی مصرف‌کنندگان عمده این استان، یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز معادل ۱۰درصد سهمیه کاهش‌ یافت.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، پرویز ایدون دراین‌باره افزود: به‌منظور پیشگیری و مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و به‌منظور جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی و همچنین رصد نحوه مصرف سوخت مصرف‌کنندگان عمده، با تشکیل ۹ گروه کارشناسی دونفره از ۱۰۱ مصرف‌کننده عمده شامل شرکت‌های عمرانی و راه‌سازی، از شرکت‌های صنعتی و دکل‌های نفتی در منطقه بازدید شد.

وی ادامه داد: در بررسی مقدار سهمیه، تولید محصول، فعالیت و تعداد تجهیزات و ماشین‌آلات فعال، سهمیه ۲۶ مصرف‌کننده کاهش‌ یافت که به کاهش یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار لیتری مصرف نفت‌گاز منجر شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام بیان کرد: بازدید از مصرف‌کنندگان نواحی از سوی واحد مهندسی فرآورده‌ها به‌صورت ماهانه انجام می‌شود و پس از طرح پایش خانوارهای مصرف‌کننده نفت سفید در منطقه، طرح پایش و بازدید از مصرف‌کنندگان عمده اجرایی شد.

کد خبر 644970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =